Trending

Saturday 20 July 2019

TESTIMONI KEJAYAAN MERAWAT PESAKIT KANSER PAYUDARA TAHAP 2


TESTIMONI KEJAYAAN MERAWAT PESAKIT KANSER PAYUDARA TAHAP 2 YANG DI RAWAT DGN KAEDAH KEILMUAN AURA EMAS MUSTIKA SEJATI.
Pada 25 hb April yg lalu sekitar jam.10 mlm seorang shbt lama yg mahu dikenali sbgai Syed telah whasap saya minta tgokkn ank saudaranya yg ditahan di hospital akibat penyakit barah buah dada Tahap 2 ..pesakit pun mcm terganggu pemikirannya dan resah gelisah ketika di hospital dan pihak keluarganya mengesyaki pesakit ini ada gangguan jin.
saya scan pesakit dan dpt lihat masalah penyakit kanser payudara tahap 2 yg ditanggungnya adalah dari ASBAB gannguan jin saka keturunan beliau yg berwujudkn mcm jenis nenek tua .
Apabila jin saka berada dlm tubuh mereka akan melakukan kerosakkan dan menabur bisa serta mencederakan organ organ payudara adik ini dan hasilnya beliau telah disahkan mengidap kanser payudara dahulu.
Menurut Syed selaku org tgh dari keluarga pesakit, banyak pembedahan dan rawatan kimoterapi dan pelbagai prosedur telah dilakukan oleh pihak hospital tetapi masih gagal memusnahkn sel kanser adik yg malang ini.
Pada mlm 25 april itu juga saya telah merawat dgn segera adik ini dan menjalankan transfer aura emas dari keilmuan Aura Emas Mustika Sejati utk memutuskan ikatan saka dan seterusnya saya clearkan saka jin nenek tua dlm tubuh beliau beserta dgn tapak saka, kuncian ghaib serta tusukkan senjata ghaib di organ organ dan buka kuncian di sulbi, tulang blkg, kpla, paru paru, jantung dan ulu hati beliau..alhamdulillah berjaya.
Seterusnya saya leburkan dan tembak punca@ ibu penyakit kanser dgn gunakan aura pelebur yg betkaitan dari keilmuan Aura Emas Mustika Sejati pada Ibu penyakit kanser umumnya berada di ulu hati, tulang sulbi, tulang blkg, payudara serta bhgian kpla dan lastly saya salurkn aura penyembuhan zahir dan batin..alhmdllh.
Dan yg terkini pada hari ini 27 April , sekitar jam 7 mlm tadi shbt saya , En Syed maklumkn hasil imbasan penyakit dari pihak hospital mereka dapati tiada lagi tanda tanda ada penyakit kanser pada adik ini. Pihak doktor merasa bingung dgn fenomena itu tetapi kawan saya tersenyum saja..alhamdulillah.
Menurut en Syed pesakit kini telah mula sembuh dan selera makannya mula tumbuh dan cuma alami sedikit demam kesan dari aura wajibul wujud yg saya masukkn utk mempercepatkan proses pemulihan beliau..alhamdulillah
Apa pun..kita tunggu laporan rasmi dari pihak hospital ya dan sama sama lah kita doakan kesrmbuhan adik ini ya..alhamdulillah.
Sila rujuk.printscreen TESTIMONI dari pihak pesakit yakni perbualan whasap dari saya/ en syed yg saya susun ikut kronologi dari awal rawatan hinggalah ke hari ini utk detailnya dan nilaikan sendiri testimoni ini ya shbt shbt....inshaAllah.
Jadi sesiapa yg ingin berikhtiar merawat penyakit apa jua kanser atau ketumbuhan dipersilakn pm atau whasap terlebih dahulu utk lihat keserasian dgn kaedah rawatan saya ini ya ATAU whasap.013-5329682 ( ABG SANY) segera...inshaAllah .
InshaAllah saya akan merawat anda sebaik mungkin kerana Allah Taala cuma di perlukan keyakinan diri serta semangat dan iltizam yg tinggi dari pesakit utk sembuh dengan sempurna ..inshaAllah.
Terima Kasih.
THERE CAN ONLY BE ONE ..AND THAT IS ALLAH THE MIGHTY








Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts