Trending

Saturday 20 July 2019

KEGAGALAN BUAH PINGGANG YG DIRAWAT OLEH SHBT SHBT GHAIB RIJALUL GHAIB DARI MEKAH


TESTIMONI DARI PESAKIT KEGAGALAN BUAH PINGGANG YG DIRAWAT OLEH SHBT SHBT GHAIB RIJALUL GHAIB DARI MEKAH & KAEDAH KEILMUAN AURA EMAS MUSTIKA SEJATI.
Pada 5 jun lalu seorang ank murid saya dari Johor yg dikenali sbgai Lan telah mohon saya merawat anak saudara beliau bernama Haziq yg menghadapi masalah buah pinggang beliau yg hanya berfungsi sebelah saja dan hampir didialisis serta utk perbetulkan saluran pundi kencing beliau yg bermasalah.
Jadi pada 7h jun malamnya..shbt shbt ghaib saya yakni 7 rijalul ghaib telah saya hantar ke Johor utk merawat adik Haziq setelah persiapan rawatan menggunakan khadam rijalul ghaib telah siap disediakan oleh kluarganya.
Manakala saya dirumah pantau dari jauh dan setelah shbt shbt rijalul ghaib berjubah putih bersayap selesai..saya pula salurkn aura aura penyembuhan dari kaedah keilmuan Aura Emas Mustika Sejati utk menguatkan lagi asbab rawatan oleh shbt shbt ghaib saya..alhmdllh.
Pada hari ini 8hb julai..ank murid saya, lan whasap saya dan mklomkn ayah haziq beritahu bahawa pihak Doktor telah mengesahkan keadaan haziq makin sembuh dan x perlu lagi didialisis utk tempoh 2 tahun ini..alhmdllh syukur pada Allah Taala yg menyembuhn adik haziq.
Didoakan agar beliau nanti sembuh dgn lebih sempurna...Amiin
Silakn rujuk testimoni dan nilaikan sendiri dari printscreen yg saya sertakan ya shbt.
Terima kasih.





Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts