Trending

Saturday 20 July 2019

PEMAHAR KHADAM SHEIKH BERJUBAH HITAM MEKAH DAN KHADAM KIYAI TANAH JAWA


TESTIMONI DARI PEMAHAR PEMAHAR KHADAM SHEIKH BERJUBAH HITAM MEKAH DAN KHADAM KIYAI TANAH JAWA TENTANG TEKNIK MERASAI ENERGI KHADAM PENGISIAN DARI JARAK JAUH.
Alhamdulillah testimoni ikhlas dari kedua dua pemahar ini yg masing masing maharkan khadam kiyai dari Tanah Jawa dan srorang lagi maharkan khadam Sheikh Berjubah Hitam dari ras tempur ghaib dari Mekah.
Walau pun item mereka masih dlm perjalanan utk penghantaran oleh pihak poslaju dan blom sampai ke tgn mereka, tetapi atas keyakinan dan kesungguhan mereka Alhamdulillah mereka berdua telah berjaya menggunakan teknik seru khadam utk hadir mengadap dan seterusnya dpt merasai energi khadam tersrbut dgn menggunakan kaedah sensor tapak ygn yg saya ajarkan pada mereka..Alhamdulillah.
Dlm berkhadam ni..hati mau yakin dan niat tulus kerana Allah Taala ya dan jika ada was was eloklah rujuk pada sesrorang yg mampu beri pencerahan yg bernas, jelas dan relaible dari segi hukum ya shbt shbt.
Jgn jadi mcm segelintir manusia awal awal lagi niat nak kehebatan hingga mintak saya isikn khadam dlm badan, maka jgn haraplah saya nak isikn khadam dlm tubuh ya sebab banyak risiko dan masalah nanti tambah tambah di penghujung ajal nanti sekiranya ikatan khadam di sukma tuannya tidak dpt dibuka nanti.
Walau apa pun, Silakan shbt shbt rujuk printscteen ttg testimoni detail dari 2 org pemahar ini atas kejayaan mereka menyeru dan perintahkan khadam hadir utk mengadap dan seterusnya detect dan rasa energi khadam mereka walau pun item perumah khadam mereka berdua belom sampai ke tgn mereka...alhamdulillah.
Apa pun..jika ada yg yakin akan pengisian khadam dari saya , silakan pm atau whasap saya 0135329682 Abg Sany.
Terima Kasih.
THERE CAN ONLY BE ONE..





Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts