Trending

Saturday 20 July 2019

LAGI TESTIMONI MENGENAI KES SAKA KETURUNAN


LAGI TESTIMONI MENGENAI KES SAKA KETURUNAN
Bermula dari Suami pesakit dari daerah Kepala Batas, Pulau Pinang menghubungi saya utk minta bantuan merawat masalah sakit misteri isteri beliau.
Menurut beliau ..beliau dan isteri telah lama berkahwin dan seingga kini blom mendpt cahaya mata.
Apa pun setelah saya scan saya dapati mereka berdua ok dan x ada sebarang masalah kesihatan berkaitan TETAPI isteri beliau saya dapati ada masalah saka keturunan jenis jin pelesit dari susur galur sebelah ibunya.
Ketika saya scan beliau saya dapati ada beberapa ekor jin tersebut dlm ulu hati..tulang sulbi..dan rahim isterinya dan di sertai dgn kuncian ghaib..tusukkan senjata ghaib serta tapak saka di bhgian bhgian tertentu tubuhnya.
Saya berpendapat kemungkinan besar ASBAB pasangan ini belom dikurniakan anak MUNGKIN sbb gannguan saka jenis pelesit ini yg apabila berada dlm rahim ia akan membuat kerosakkan spt menggangu kitaran haid, membuang bisa bisa jin , memusnahkan atau memakan benih benih di ovari yg baru terjadi dan lain lain kecederaan dalaman yg boleh membawa kpda turunnya darah atau lebih teruk lagi gugurnya janin dari kandungan ibunya, dan sakit sakit puan spt cyst..polip..fibroid..nauzubillah.
.sila rujuk printscreen ya shbt shbt utk kepastian
Walau bagaimana pun..alhamdulillah dgn biiznillah saya gunakn teknik mudah dan santai dlm keilmuan Aura Emas dan akhirnya hari ini saya terima feedback dari suaminya bahawa isterinya sudah beransur ansur sembuh..syukran Ya Allah.
Dlm mengubati diri..keyakinan pada perawat penting shbt dan oleh itu pilihlah perawat yg anda rasa dia mampu dan anda yakin pada kemampuannya ya shbt shbt ..inshaAllah.
Mau x mau ikhtiar tetap kena buat..samada berjaya tak hanya Allah yg tentukan.
Jika ada sesiapa yg nak berubat masalah sakit sakit mistik ..silakn pm @whasap saya di no 0135329682..Abg Abdullah Sany.
Tksih.
THERE CAN ONLY BE ONE.






Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts