Trending

Saturday 20 July 2019

PEMAHAR KHADAM DEWA RAJA MALAIKAT PUTIH dan RAJA DEWA SINGA PUTIH BERKEPALA 7


TESTIMONI PEMAHAR KHADAM DEWA RAJA MALAIKAT PUTIH & RAJA DEWA SINGA PUTIH BERKEPALA 7
( KHADAM 2 DALAM 1)
Berikut ialah printscreen dari seorangg pemahar yg memaharkn khadam Raja Dewa Malaikat Putih dan Khadam Dewa Singa Putih Bersayap Kepala 7 iaitu khadam multifungsi utk ikhtiar perawatan & Tempur ( Khadam 2 dlm 1).
Khadam khadam raja dewa 2 in 1 telah beliau gunakn dlm perang ghaib melawan sihir, merawat diri sepupu beliau yg dikatakan terkena "BADI MAYAT" hingga keadaan sepupu beliau menjadi kurus dan x berselera makan.
Pesakit ini pernah juga dirujuk ke Darul Syifa tetapi masih gagal mencapai redho kesembuhan dari Allah Taala.
Semasa dirawat pemahar, pesakit telah memberitahu melalui abgnya sekumpulan besar tentera serba putih khadam malaikat putih dan dewa singa putih telah dtg utk merawatnya dan memancung bayangan hitam yg menghantuinya selama ini..Alhamdulillah.
Alhamdulillah selepas rawatan khadam.tersebut keadaan pesakit semakin sembuh dan kembali berselera makan...Subhanallah.
Syukur alhamdulillah pemahar khadam 2 dlm 1 ini amat berpuas hati dgn kemampuan khadamnya kerana telah memperolehi kejayaan dlm perawatan serta perang ghaib tersebut.
Ini adalah satu contoh bahawa semua khadam dewa raja 2 dalam 1 boleh diarahkan utk ikhtiar apa saja cuma samada ringan atau berat sesuatu tugasan itu bergantung kpda fungsi atau khasiat khadam juga sekiranya kita yakin, istiqamah dgn ajaran guru serta bertawakal pada keperkasaan Allah SWT jua..inshaAllah.
Apa pun..tahniah kpda beliau yg telah berjaya menggunakn khadam khadam mereka dan mendapat menafaat serta khasiat dari khadam khadam Raja dewa 2 dalam 1 yg beliau maharkan dari saya pada pertengahan Februari tahun 2019 ini.
Sila rujuk printscreen utk keterangan lanjut testimoni dari pemahar dan anda nilaikan sendiri keampuhan khadam raja dewa 2 dalam satu 1 ini ya berdasarkan pengakuan pemaharnya....inshaAllah.
MAHAR bagi khadam DEWA RAJA MALAIKAT HITAM / RAJA DEWA MALAIKAT PUTIH/ RAJA DEWA NAGA SEMESTA /RAJA DEWA HARIMAU SEMESTA /KHALIFAH@ RAJA SHEIKH SEMESTA / DEWA SINGA PUTIH ialah RM250 bagi satu jenis khadamnya.
MAHAR untuk khadam 2 raja dewa semesta dalam satu batu pula ialah rm400.
MAHAR utk khadam 3 raja dewa semesta pula ialah RM500.
Isian khadam dibuat ke cincin Perak spt pada pic dgn SYARAT selagi ada lagi stok utk saiz jari anda dan SEKIRANYA sudah tiada lagi stok utk saiz jari anda, isian khadam akn dibuat ke akik delima air @delima retak 1000 yg asli SAHAJA...HARAP MAKLUM DAN FAHAM BETUL BETUL YA SHBT.
Jika serius berminat..silakan pm atau whasap 0135329682 ( Abg Sany)
Terima kasih.
There Can Only Be One..





Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts