Trending

Saturday 20 July 2019

KHADAM PERTAPA GHAIB JAWA KUNO DARI TANAH JAWA



TESTIMONI MENGENAI KHADAM PERTAPA GHAIB JAWA KUNO DARI TANAH JAWA.
Berikut saya sertakan satu testimoni dari seorang pemahar khadam Pertapa Ghaib Jawa kuno dari Tanah Jawa dimana dlm penceritaan beliau kpda saya beliau telah mendapat menafaat dari pemaharan khadam ini dari segi ikhtiar memudahkan perawatan sakit sakit mistik dan dipermudahkan ilham utk menghadirkan persilatan ghaib Sang Pertapa Jawa Kuno...alhamdulillah.
Sila rujuk printscreen whassap yg saya sertakan dan baca perlahan lahan serta nilaikan sendiri utk lihat testimoni dari pemahar tersebut dari awal kronologi pemaharan khadam pertapa ghaib dari Jawa kuno hinggalah beliau mendpt menafaatnya atas izin Allah Taala.
Kadam dari ras Pertapa Ghaib Jawa Kuno sesuai dgn tarafnya dari tingkatan tinggi serta punya keilmuann kuno yg ampuh maka khasiat atau ikhtiarnya pun boleh dikatakan multi fungsi juga khususnya utk pengubatan mistik dan non mistik, melawan sihir, memutusksnnya serta mematikan energi barang sihir, silat ghaib , kebal aktif dan darurat, keilmuan kanuragan @kejaweaan dll.
Salah satu kelebihan pertapa ini ialah kemampuannya dlm keilmuan kejawean. Jadi ia mungkin sesuai bagi pengamal pengamal kejawean yg berminat wallahuallam.
Saya x nak ulas panjang panjang, silakn mahar dulu dan rasa sendiri ya ttg kelebihan khadam pertapa ini ya dan nilaikan sendiri.
Bagi perawat perawat dari aliran khadam mmg sesuai sekali sbb khadam ini bukan sebarangan khadam ya dan bnyk ilmu hikmah serta kejawean sekali..inshaAllah.
Apa pun sayugia diingatkan bahawa tidak semua orang rasi utk berkhadam apatah lagi khadam tahap tinggi dan unik ini, jadi saya akan scan dulu utk lihat rasi seseorang itu dgn khadam dari ras ini ya..inshaAllah.
MAHARNYA RM180 TUNAI BESERTA MINYAK PERAWATAN KHUSUS UTK RAS PERTAPA SERTA POSLAJU.
Sesiapa yg serius berminat, silakn pm atau whasap 013-5329682..Abg Sany.
Terima kasih.
THERE CAN ONLY BE ONE..






Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts