Trending

Saturday 20 July 2019

PESAKIT WANITA YG DIGANGGU OLEH SAKA KETURUNAN BERWUJUDKAN NENEK TUA KEBAYAN


TESTIMONI MENGENAI PESAKIT WANITA YG DIGANGGU OLEH SAKA KETURUNAN BERWUJUDKAN NENEK TUA@ KEBAYAN.
Pada 13 hb Mac yg lalu abg ipar pada pesakit minta bantuan saya utk rawat adik ipar perempuan dia yg mengalami masalah gangguan jin.
Saya scan dan dapati ia berpunca dari gangguan jin saka berwujudkn nenek tua yg diwarisi samada sedar atau tidak melalui pertalian darah@ inherited red hot bonding dari nenek sebelah Ayah beliau.
Pada 15hb Mac, saya rawat pesakit wanita ini dan putuskn ikatan saka serta leburkn jin saka serta yg berkaitan dgnnya spt tapak saka@ perumah jin saka , kuncian kuncian ghaib pada minda serta hati nurani dan kuncian pada organ organ utama utk menyekat fungsi organ dalaman beliau dgn kaedah transfer aura jarak jauh pada pesakit dari teknik teknik keilmuan Aura Emas Mustika Sejati yg mudah dan cukup santai..alhmdllh.
Alhmdllh..pada hari ini 30 jun 2019 ..abg ipar pesakit whasap saya dan mklomkn bahawa pesakit wanita ini sudah pun sembuh dengan sempurna..alhamdulillah.
Beliau juga turut menyatakan bahawa apa yg diperkatakan dari hasil scan saya mmg terbukti benar setelah pihak mertua beliau akhirnya mengakui wujudnya pertalian saka keturunan tersrbut..alhamdulillah.
Apa pun semoga pesakit terus sembuh dgn lebih sempurna serta dijauhi Allah dari gangguan jin jin jahat ini selama lamanya...Amiin.
Silakan rujuk screen shot kronologi perbualan di whasap di antara saya dan Abg ipar pesakit ya utk info yg lebih jelas tentang testimoni ini ....inshaAllah.
Sesiapa yg SERIUS ingin berubat dgn saya, silakan pm atau whasap saja 0135329682 ( ABG SANY).
TERIMA KASIH.
THERE CAN BE ONLY ONE..








Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts