Trending

Saturday 20 July 2019

PESAKIT YG DI SYAKI INJAP JANTUNG TERSUMBAT


TESTIMONI LANJUTAN LENGKAP SEPENUHNYA DARI DARI ANAK KEPADA PESAKIT YG DI SYAKI INJAP JANTUNG TERSUMBAT.
Semalam pada 01 februari 2019 kira kira jam 2.30 ptg seorg shbt lama telah mesej dan minta saya tolong scankan ibunya yg di syaki menghadapi masalah sakit jantung dgn diagnosis pihak hospital menyatakan ada injap jantung beliau yg tersumbat dan utk itu pihak hospital minta rm13000 utk kos perawatannya.
Saya scan ibu shbt saya itu dan saya dapati sakit beliau ini bukanlah masalah sakit jantung yg normal TETAPI asbab terjadinya sedemikian adalah kerana terdpt bloking atau kuncian ghaib di dua injap jantung ibu beliau dalam bentuk tenaga negatif berwujudkn mcm bebola merah panas yg menutupi ruang dalam 2 injap jantung pesakit dan saya mendpt firasat ia angkara jin liar atau gelandangan tetapi malangnya tidak ada sebarang jin dapat dikesan ketika itu...wallahuallam.
Sesuai dgn tugasnya jin jin dan syaitan ini memang bnyk mendtgkn masalah apabila ia dah berada di dlm badan manusia.
Yg pastinya bnyk kerosakan akan berlaku pada organ organ dalaman sbb mereka akn mencederakannya dgn bisa bisa jin, tusukkn senjata senjata ghaib , pengunci ghaib yg mengunci dan menyekat aliran energi tubuh dan lebih teruk lagi apabila sudah lama dlm tubuh apabila mereka dah mula membuat tapak tapak saka @perumah utk sbgai tempat perlindungan@pembias mereka dari jurus jurus perawat dan menyukarkan mereka dikesan @di scan.
Walau bagaimana pun. Setelah dirawat dgn kaedah kaedah mudah dan santai dari Keilmuan aura azali yg dipadukan dgn energi kursani semulajadi tubuh secara jarak jauh dan akhirnya pada jam sekitar 12 mlm semalam saya telah dimaklumkan oleh shbt saya bahawa ibunya telah mulai sembuh dan sudah boleh check out dari hospital dlm sehari dua ini..alhamdulillah.
Dan pada hari ini sabtu (02/02/2019) ..shbt saya. HALIL telah mesej dan bgtau ibunya dah dibenarkan keluar dari hospital setelah jemaah doktor sahkan berdasarkan result mesin pengimbas jantung bahawa tiada lagi wujudnya penyumbatan@bloking pada ateri@salur darah jantung ibu beliau ..alhamdulillah.
Jemaah doktor pun terkejut dgn keputusan itu tetapi shbt saya Halil dgn selamba menyatakan pada mereka itu semua adalah kehendak Allah dan tiada yg mustahil jika Allah Taala berkehendakkan sedemikian..Subhanallah.
Sila rujuk printscreen perbualan awal dgn anak pesakit dan sehinggalah saya dimaklumkan beliau bahawa ibunya telah sembuh dan dibenarkan keluar dari hospital dan data data dari analisa result mesin pengimbas jantung yg saya sertakan bersama posting ini utk penilaian shbt shbt.
Apa pun x kira apa jua penyakit yg kita hadapi mau x mau ikhtiar mesti berterusan dan hendaklah kita yakin apabila dah sampai akan redho Allah pasti kesembuhan akn hadir juga..inshaAllah.
Sesiapa yg mengalami apa apa penyakit mistik dan misteri gangguan jin spt sihir..gangguan saka keturunan .berdebar debar ..sukar tidur mlm..kenan..semua jenis sawan budak atau dewasa..bisul tegar..gatal gatal badan yg serius..kayap..semua jenis penyakit barah atau ketumbuhan peringkat awal tahap 1 dan 2..sakit puan spt fibroid, cyst dan polip peringkat awal..migrain..gastrik@angin medu dan lain lain penyakit yg sukar sembuh bolehlah pm atau whasap saya di no 0135329682..Abg Sany.
Terima kasih.
THERE CAN ONLY BE ONE..










Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts