Trending

Wednesday 18 July 2018

Sikap MEMPERTAHANKAN ISLAM & MELAYU tak mengira apa jua situasi


Mereka² yang 1 fahaman dengan saya ni (walau tak pernah bersua) sangat dianugerahkan Allah dengan 1 sikap MEMPERTAHANKAN ISLAM & MELAYU, tak mengira apa jua situasi.
.
1 kemuliaan rasanya bila melihat sendiri ada anak bangsa yang membiarkan NAMA ISLAM NAMA MELAYU dikeji dihina dicaci sebab diorang tak dapat menikmati betapa sedapnya menjadi golongan pilihan yang dapat DEFEND benda yang BAIK & PRESTIJ di mata tuhan & di mata manusia, belum berperang pun siap sedia di barisan pertama, golongan² yang MUNAFIQ MATI JATI DIRI ni jawapannya lari perang sebab tu Melaka tumbang Empayar Melayu ditawan penjajah KAPIR yang selalu idam²kan kita yang CANTIK KAYA BERIMAN ni, drama ni berulang² depan mata Melayu, benarlah wahyu² tuhan, pengkhianat² ni ada hati ada mata ada telinga tapi buta pekak bisu, bahkan melebihi sifat binatang ternak.
.
Best part...
Kerana sikap TAQWA yang diwarisi oleh umat Melayu selama inilah, orang kapir diberi peluang hidup bersama² dengan Melayu bahkan dapat berkongsi KUASA di Tanah Melayu, sesuatu yang tak pernah wujud semenjak zaman nabi² lagi sebab Alam Melayu ni hanya diperintah oleh orang Melayu & serumpun dengannya sebab negara kita BESAR ada TANAH ada AIR.
.
Esok kat MAHSYAR tuhan akan tanya balik, ketika RAJA KAMU dimaki dihina dicaci sedangkan dia membawa mahkota kemuliaanku mahkota kekasihku DIGANDINGKAN NAMA AKU & DIA BERSAMA² dalam lambang kerajaan kamu, apa kamu buat ketika itu untuk mempertahankannya dari DIHINA ORANG KAPIR sedangkan AKU ADALAH TUHAN YANG SENGAJA MEMBIARKAN KAPIR² ITU hidup di kalangan kamu untuk menguji kamu SIAPAKAH DI ANTARA HAMBA KU TERBAIK AMALANNYA. Engkau gagal jawap dengan tindakan, nantikan balasannya...
(time ni korang check mate terus dah, padan muka.  )
.
Tapi sayangnya...
Keturunan PENJENAYAH selalunya tak bersetuju dengan status ni, sebab dalam darah mereka ada baka² yang jadi ASBAB tuhan turunkan BALA. Bertambah malang dari golongan ini ialah, dah baca tak komen, apakanlagi SHARE untuk beri lagi BANYAK MANFAAT pada seramai mungkin umat ISLAM yang memahami BAHASA MELAYU bertulisan RUMI ni. Share & komen... 

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts