Trending

Wednesday 11 July 2018

Bijaknya Dajjal Kuasai Malaysia, Betul ?


Bijaknya Dajjal Kuasai Malaysia, Betul ?
SHARE - Kristian Dah Pegang Tanah Melayu...?
Firasat dari www.PustakaTerahsia.com Jadi NYATA.
.
Akhirnya benarkah Kristian pegang SISTEM PERUNDANGAN milik negara MELAYU yang bernama Malaysia,..? Benarkah yang luluskan adalah seorang TERUNA dari Kelantan berpangkat Sultan yang asalnya menentang cadangan BERBAHAYA ni tapi diCOOLkan oleh seorang penasihat yang berpakat dengan orang kapir & akhirnya ke arah MUDHARAT...? Ini kali lah yer...?
.
Ni 1 pesan saya, saya ni mata tembus, kalau saya cakap DIA JAHAT, maka memang dia jahat, kalau saya tak suka DAP tu ada lah sebabnya, bila saya cakap JANGAN SETIA TELAN JENAMA YAHUDI tu ada lah sebabnya, tapi sayangnya... Rupa2nya UMNO yang korang idam2kan jatuh itu jauh lagi MULIA dari akhlak mereka2 yang melantik semua orang KRISTIAN pegang jawatan perundangan negara.
.
Akhir kata...
Nikmatilah percaturan ini, ada sebab kenapa Dr.Mahathir biarkan ini semua, sebab anak Melayu ni dah lama tak keluarkan AURA ASALNYA, tak sabar nak tunggu moment2 indah tu, bila tiba jer AMUK, BATU itu sendiri akan bagitau nia haaa kat belakang ni ada KELING & CINA dulunya sokong agenda YAHUDI tawan negara Melayu ni...
.
Episod bersambung...
1 jer cara rawatannya. PAS kena bersatu dengan UMNO. Kemudian setup semuanya COMPLETE, Kita tuan tanah Semenanjung Emas nil. Kemudian laksanakan seberapa segera UNDANG-UNDANG Misi Terahsia Kita, barangsiapa yang ada usaha atau kelibat tidak setuju sahaja, BATALKAN WARGANEGARA (dan familinya), dibuang negara, dan dibekukan akaun bank nya, dan SITA semua syarikat kapir yang terlibat. Zaman tu akan muncul HANYA bilamana ANSAR & MUHAJIRIN berjaya disatukan oleh MUHAMMAD.
.
Dan beliau dah ada pun kat TANAH MELAYU... Dia ni pemegang KUNCI EMAS Raja-Raja, harta warisan Baginda Sulaiman yang akan digunakan terus untuk AGENDA AKHIR ZAMAN. Sekian... Saya ni anak cucu keturunan GAHARA, so saya tau lah, silap2 yang menulis status ni yang bakal ubah negara ni terus, sampaikan yang pernah minum semeja makan sepinggan pun percaya tak percaya... Sebab...?
.
Dah Nama Pun...
Misi Terahsia Kita
Isaac ImananTunSuzana Tun Hj OthmanAbdul Halim BistamamDr.Mahathir Mohamad.


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts