Trending

Wednesday 18 July 2018

ASMA 3 QUL DI IJAZAHKAN OLEH Kiayi Hassan Asad


ASMA’ 3 QUL.
DI IJAZAHKAN OLEH :
Kiayi Hassan As’ad.
Guru Paranormal.
Assalamualaikum wr wb... Segala puji syukur kehadirat Allah swt yang telah memberikan nikmat serta hidayahnya pada kita. Sholawat serta salam tidak lupa kita panjatkan pada junjungan Nabi agung Muhammad saw yang telah kita tunggu-tunggu syafaatnya di zaumul akhir nanti.
Alhamdulillah.. Sebelumnya ada beberapa orang yang menghantar message kepada aku yang berbaur kebencian dengan kata-kata yang tidak layak didengar. Mereka tidak suka aku tulis atau posting ilmu-ilmu di Fb aku ini. Ada juga yang mengancam dengan sihir dan sebagainya.
Oleh kerana itu aku merasa di sakiti, mohon maaf aku cuma mahu berkongsi/share sahaja, bukan mahu menggurui sesiapa. Ikhlas hanya mencari ridho Allah swt semata-mata. Ilmu ini adalah pinjaman daripada Allah swt, suatu hari nanti pasti akan kembali kepada pemilik-Nya. Insyaallah, aku akan tetap meneruskan perkongsian ini selagi ada sahabat-sahabat yang masih menyokong dan dahagakan ilmu-ilmu hikmah yang aku posting di wall Fb aku ini.
Kali ini aku akan ijazahkan secara resmi ASMA 3 QUL. Tetapi tidak ada amalan yang lebih tinggi derajatnya disisi Allah kecuali kalimah Laa ilaaha ilallaah. Asma 3 Qul adalah ilmu yang dapat digunakan untuk apa saja, dan bila selesai mengamalkan dengan sempurna, segala ucapan kita akan menjadi kenyataan atas izin Allah swt. Maka dari itu harus berhati- hati dalam menggunakannya, maka itu bersihkan hati kita dari sifat-sifat yang membuat hati kita menjadi gelap. Dengan cara zikrullaah( berdzikir) mengingat Allah, dapat membuat hati kita bersinar kembali, berikut doanya :
ASMA'’ 3 QUL.
BISMILLAHIRRAHMAANIRRAHIIM..
QUL A'UU DZUBIROBBINNAAS. MALIKIN NAAS..
QUL A'UU DZUBIROBBIL FALAQ. MIN SYARRI MAA KHOLAQ..
QUL HU ALLAAHU AHAD. ALLAAHUS SHOMAD.
INNAMA AMRUHUU IDZAA AROO DASYSYAIAAN, AYYAKU LALAHUU KUN FAYAKUN. KUN….KUN….KUN…
TATA CARANYA :
1.) Dibaca sebanyak 1000x setiap hari hingga 3 hari. Jadi total semua 3 hari berjumlah 3000x.
Lebih baik jika ritual 3 hari disertai puasa sunnah 3 hari dimulai hari Selasa.
2.) TAWASSUL.
a.) Nabi Muhammad saw.
b.) Sunan Kali Jaga.
c.) Syeikh Abdul Qodir Jailani ra.
d.) Kiyai Sidiq.
e.) Kiyai Umar.
f.) Ustd Hassan As'ad.
g.) Kedua orang tua.
h.) Diri sendiri.
3.) Waktu untuk mengamalkan amalan ini boleh setelah sholat fardhu, ketika hendak tidur. Yang penting 1 hari harus dibaca 1000x.
CARA MEMAKAINYA :
Bila selesai mengamalkan ritual 3 hari, cara memakainya baca Asma' 3 Qul sebanyak 3x.
Lalu niat kan untuk keperluan apa. Tetapi hati-hati bila berbicara kerana setelah membaca Asma' 3 Qul sebanyak 3x, Insya Allah segala ucapan kita akan terjadi. Ilmu ini juga digelar: " Si Pahit Lidah."
Sebabnya aku memilih sahabat-sahabat yang berhati bersih, bila ingin mengijazahkan pada orang lain harap hubungi aku dulu. Kerana tanpa ridho Allah dan tanpa ke ikhlasan aku ilmu ini tidak akan berfungsi.
Tanda- tanda menyatunya ilmu ini, badan terasa panas dan adakala dingin seperti demam, dan di dalam tubuh terasa seperti ada hawa/cahaya/udara yang merayap memasuki seluruh organ tubuh.
Jangan berkecil hati bagi yang belum dapat mengamalkan ilmu ini, masih ada Asma' Kun Fayakun. Ada masa nanti aku tuliskan keilmuan ini untuk umum. Di sini hanya aku dan Ki Abdul Jabbar yang mempunyai Asma' Kun Fayakun.
Jika ada yang kurang jelas atau tidak faham, boleh lah tanya aku.
SELESAI....
Dipersilahkan semua sahabat-sahabat ahli kampus jika ingin mengamalkannya ilmu ini. Semoga bermanfaat untuk umat seluruhnya. Aamiin Ya Mujibassa'ilin...
Rasulullah Shallallahu’alaihi Wasallam bersabda :
خَيْرُ الناسِ أَنْفَعُهُمْ لِلناسِ
" Sebaik Baik Manusia Adalah Yang Paling Bermanfaat Bagi Orang Lain."
DI IJAZAHKAN OLEH :
TOK PENJEJAK BADAI.

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts