Trending

Wednesday 13 June 2018

BERTEKUK LUTUT BAJAK LAUT


............" BERTEKUK LUTUT BAJAK LAUT ".............
PENGASIH SERI BUNIAN.
Assalam....sahabat2 yg aku hormati semua, tidak kira dimana jua berada. Baik dari dunia nyata mahu pun sahabat dari dunia ghaib. Segala puji syukur kehadirat Allah s.w.t. Selawat senantiasa dihatur ke atas Baginda Nabi Muhammad s.a.w. Dgn mengharat ridho Allah s.w.t. Dan dgn kerendahan hati yg paling dalam, Izinkan aku yg miskin ilmu lagi dhoif ini bergagi sedikit ilmu dan pengalaman untuk dikongsi bersama sahabat2. Insha Allah.....
Kali ini aku kongsi dgn sahabat2 tentang ilmu pengasih dari Bonda angkat aku yg tinggal di kepulauan Riau, Indonesia. Ilmu ini berasal dari Orang Bunian yg bersahabat dgn bonda.
Macam mana aku kenal dgn beliau....? Yaa......aku berkawan dgn anaknya yg ketika itu berlajar NUS di sini, S'pore. Nama kawan aku ni ialah, Raja Ryzal, mereka sekeluarga masih berketurunan dari Raja2 di Kepulauan Riau.
Kisah ini berawal pada thn 2009 yg lalu. Aku tersangat kagum bila mengetahui bonda mampu menakluk sekumpulan perompak bajak laut (lanun) yg berilmu tinggi dan penuh tangkal di badan yg berkuasa di Laut Cina Selatan. Macam mana ceritanya.......mari ikut aku, sudah ready...Ok..let go....
Cerita ini berawal ketika aku di ajak oleh Ryzal ke rumahnya, aku tidak menolak ajakannya. Maka pada cuti semesta, aku dan Ryzal pun berangkat ke sana. Sebenarnya sudah lama aku nak ke sana, tapi belum ada kesempatan, maka apabila di beri kesempatan, aku pun setuju. Maka berangkat lah aku bersamanya.
Aku sangat2 terkagum bila mengetahui bonda mampu menakluk sekumpulan perompak (lanun) yg berilmu tinggi yg penuh dgn tangkal2 di seluruh badan. Itu yg buat aku kagum dgn Bonda. Hanya dgn sekali senyum yg indah menawan dari beliau 16 orang lanun bersenjata api lengkap bertekuk lutut merayu minta kasih dan cinta sehingga bertaubat dari dunia lanun di Laut Cina Selatan, serta menyerahkan semua 'azimat2, tangkal2 kesaktiannya saat itu juga.
Kejadian ini ter record pada surat khabar di Malaysia dgn tajuk :
" BERTEKUKNYA LUTUT PENYAMUN LAUT CINA SELATAN " pada thn 90an.
Waktu itu Bonda di undang sebagai Duta Kerajaan Melayu Riau dari kerajaan Brunei Darus Salam, untuk membantu masalah bajak laut yg telah merampas kapal yg berdaftar dari negeri Brunei Darus Salam. Setelah beberapa tahun kejadian itu barulah aku bertanya Bonda.
" Ilmu apakah yg Bonda pakai sehingga mampu mengalahkan/ menakluki kesaktian para lanun tersebut." beliau menjawab :
" Ketahuilah Badai tiada ilmu yg paling sakti pada ke dunian selain ilmu pengasih." katanya pada aku.
" Jadikanlah ilmu pengasih benteng terakhir dari tubuh mu Nak Badai." katanya lagi.
" Mahu berlajar Ilmu Kebal.....silakan. Mahu berlajar ilmu Bela Diri.....silakan. Mahu berlajar Ilmu Ghaib apa pun.....silakan." katanya.
" Kelak saat ilmu Kebal mu bocor, kamu masih bisa melawan dgn ilmu Bela Diri. Dan jika Seni Bela Diri lawan lebih hebat dari jurus2 mu, maka kamu hanya akan mampu mengalahkannya dgn menimbulkan cinta kasih, maka ia pasti kasih...."
Lalu aku bertanya :
" Apa kalimat ilmu tersebut Bonda......?" beliau menjawab.
" Iaitu kalimat yg di ucapkan oleh Nabi Yusuf....! "
Langsung aku yg dangal ilmu berkata dgn sedikit meremehkan......
" Oooo.....Itu pasti Surah Yusuf.......IZD QOLA YUSUFU LIABIHI YAA ABATI.....hingga akhir." surah Yusuf ayat 4.
Bonda malah ketawa sambil berucap :
" Yg kamu bacakan itu kulitnya saja bukan isinya."
Ramai orang menduga jika ingin menguasai ilmu pengasih maka amalkan Surah Yusuf. Perlu di ingat, hukum sebab akibat ayat atau wahyu akan turun setelah kejadian berlangsung atau terjadi....?
Bermakna bukan ayat itu yg Nabi Yusuf baca sehingga menimbulkan Aura Pesona kerana jelas ayat itu turun setelah ke jadian Nabi Yusuf mempesona yg memukau lawan jenis barulah turun ayat Yusuf tersebut. Berarti ada kalimat atau ayat yg lain Nabi Yusuf amalkan sehingga ia memancarkan Aura Pesona yg memukau lawan jenis.
Sahabat2 faham tak kata2 aku ini....? susah aku nak terangkan, aku harap sahabat2 faham. Ok......mari sahabat2, aku beberkan ilmu ini. Semua bangsa tak kira agama atau jantina, semuanya boleh mengamalkan ilmu ini, tapi dgn niat yg baik bukan untuk kenakan orang2 atau untuk coba2. Sekiranya sahabat gunakan dgn niat untuk menganiaya seseorang, aku tidak bertanggung jawab. Aku hanya membantu sahabat2 yg susah mendapat pasangan dan untuk berkongsi ilmu dgn sahabat2 semua. Untuk menjaga ilmu yg dasyat ini, sahabat memerlukan ijazah dari aku.
Inilah asal muasal ilmu pengasih yg aku dapat dari Bonda.
CARA RITUALNYA :
1) Mantra di baca selepas sholat Dhuha 2 rakaat atau lebih.
2) Mantra di baca sebanyak 7x selama 3 hari untuk menyerap ilmu ini.
MANTRANYA :
Baca Kunci Nya : " KAF HA YAA AIN SHOD. HA MIM AIN SIN QAF."
a.) BISMILLAHU ZAITUL BAUTI.(nama awal ALLAH )
b.) ALLAHUMMA WA DZIL WAJHIL KARIM.
c.) RUPA KU TAJOLI RUPA ALLAH.
d.) AKU SEMULA JADI CERMIN ALLAH.
e.) BERCERMIN AKU BERCERMIN ALLAH.
f.) BERCAHAYA AKU BERCAHAYA ALLAH.
g.) RUSAK RUPA AKU RUSAK RUPA ALLAH.
h.) YG MERUSAK RUPA AKU DI KUTUK ALLAH.
i.) INNA ANNA AULIA LILLAHI ( nama sendiri ) KU ALIF SEMULA JADI. MENJADILAH KAU ( cinta,gila, mabuk, kasih,atau apa2 saja ikut niat ).
KHASIATNYA:
*- Jika di baca pada minyak wangi,maka jadilah minyak pengasih.
*- Jika di baca waktu bercermin,maka jadilah pesona wajah.
*- Jika di baca pada senjata maka malulah senjata melukai kulit.
*- Jika di baca pada makanan maka jadilah kecanduan makanan (gerai makan)
*- Jaka di baca pada suami isteri yg bertengkar maka bersatulah mereka.
*- Jika di baca pada tempat keramat maka berkasih sayanglah komunitas Jin pada kita.
*- Jika di baca dalam hati setiap pagi maka ia menjadi daya serba jadi.
Sekiranya ilmu ini sudah menyatu pada tubuh maka ia mampu membuat bola lampu menjadi redup sinarnya jika di letakkan di samping wajah si pengamal, kerana takut merusak atau melebihi rona ALLAH dalam wajahnya.
Aku nasehatkan pada sahabat2 jgnlah gunakan ilmu ini dgn melampaui batas, semua kelakuan ada Hukum Karma jadi, lakukanlah ilmu ini dgn ilkhlas dan sewajarnya, bukan untuk menganiaya orang.
Sekiranya di tengah perjalanan, aku tersua dgn seorang peminta sedekah. Lalu aku kasikan/sedekahkan padanya $50,00. Lalu dgn duit itu dia membeli makanan dan selebihnya di gunakan untuk membeli dadah atau pergi ke rumah pelacuran dan bermain judi dgn duit yg aku beri itu. Apakah aku menanggung dosanya...? Tentu tidakkan, maka samalah dgn ilmu di atas. Tepuk dada tanya selera.
........." ILMU PENDINDING DARI SIHIR.
MAKHLUK GHAIB DAN SEBAGAINYA.".........
1.) Mengucap Kalimah Syahadah ( 1 kali dan fahami maksudnya dalam hati )
اَشْـهَـدُ اَنْ لآ اِلَهَ اِلاَّ الله وَاَشَـهَـدُ اَنَّ مُحَمَّدً رَسُوْلُ الله
2.) Istiqfar 3 kali
اَسْـتَغْـفِـرُ اللهَ الْـعَظِيْمِ مِنْ كُلِّ ذَنْبٍ وَاَتُوْبُ إِلَيْهِ
3.) Doa Nabi Yunus colonthree emoticon kali
لاَ اِلَهَ اِلاَّ اَنْتَ سُـبْحَانَكَ اِنِّـى كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِيْنَ
4.) Baca Laa haula wala quwwata....3 kali
لاَ حَوْلَ وَلاَ قُـوَّةَ اِلاَّ بِاللهِ الْعَـلِيِّ الْـعَظِيْمِ
5.) Selawat 3 kali
اللَّهُمَّ صَـلِّى عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى اَلَ سَيِّدِنَا مُحَمَّدْ
6.) Baca Surah al-Hasy: 20-24 : 3,5 atau 7 kali
20: لَوْ اَنْزَلْنَا هَذَا الْقُرْآنَ عَلَى جَبَلٍ لَرَأَيْتَهُ خَشِعًا مُتَصَدِّعًا مِنْ خَشْيَةِ اللهِ
21: وَتِلْكَ اْلأَمْثَالُ نَضْرِبُهَا لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُوْنَ
22: هُوَ اللهُ الَّذِى لاَ إِلَهَ إِلاَّ هُوَ, عَلِمُ الْغَيْبِ وَالـشَّهَدَةِ هُوَ الرَّحْمَنُ الرَّحِيْمُ
23: هُوَ اللهُ الَّذِى لآاِلَهَ إِلاَّ هُوَ الْمَلِكُ الْقُدُّوسُ السَّلَمُ الْمُؤْمِنُ الْمُهَيْمِنُ الْعَزِيْزُ الْجَبَّارُ الْمُتَكَبِّرُ, سُبْحَانَ اللهِ عَمَّا يُشْرِكُونَ
24: هُوَ اللهُ الْخَلِقُ الْبَارِئُ الْمُصَوِّرُ لَهُ اْلأَسْمَآءُ الْحُسْنَى, يُسَبِّحُ لَهُ مَا فِى الْسَّمَوَاتِ وَاْلأَرْضِ, وَهُوَ الْعَزِيْزُ الْحَكِيْمُ
*- Selepas selesai baca ayat, niatkan apa yang dihajati dan tiup
dengan lembut pada air atau orang sakit jika untuk berubat.
*- Sila rujuk al-Quran untuk memastikan tiada kesilapan tulisan dan baris pada ayat di atas.
*- Untuk penyatuan ilmu, wiridkanlah setiap selesai sholat fardhu.
DI IJAZAHKAN OLEH :
TUAN GURU HJ.AGUS SALIM.
Seperti biasa, ambil yg positif dari tulisan ini yg negetif jgn di ambil. Kekuatan yg tak bisa di tandingi adalah kekuatan daripada ALLAH SWT. Sang Maha Pencipta.
Sekiranya ada tutur bahasa dan tingkah laku yg tak berkenan di hati sahabat2 semua, aku TOK PENJEJAK BADAI, dgn merendahkan diri memohon maaf kepada sahabat2 yg aku hormati semuanya. .....
TERIMA KASIH..........
DI IJAZAHKAN OLEH :
TOK PENJEJAK BADAI.

1 comment:

About

Popular Posts