Trending

Saturday 17 August 2019

MENARA TERUNTUM KUANTAN PAHANG


MENARA TERUNTUM
Kalau aku YDP MPK, aku buat serampang 2 mata.
Apa aku tahu:
1. Warga Kuantan yang appreciate tourism semua nak naik menara.
2. Tiket tak tau nk decide harga berapa. letak mahal sgt org kuantan marah. Murah sgt tak dpt maintain pulak bangunan (mahal pun tak maintain jugak rasanya ðŸ¤£) sustainability penting untuk elak nasib menara jadi macam Terminal Sentral Kuantan.
So aku akan buat masa launching :
1. Untuk warga Kuantan yang datang, kena like atau join page tourism kuantan or join group fb rasmi MPK baru dpt tiket harga rm10.
2. Buat props kat bawah "WAS HERE @ Menara Kuantan. So siapa yang post gambar selfie props tu kat fb dia akan dpt diskaun 50% harga tiket utk akan dtg. (Maybe lepas minggu promosi tiket dah harga rm30).
So resultnya:
1. Future announcement atau campaign berkaitan tourism kuantan MPK boleh announce kat page tu. mudah warga kuantan yg appreciate tourism nak dpt info kempen akan dtg.
2. Fb group rasmi MPK boleh jadi channel warga kuantan mengadu. Nak join kena buh alamat rumah ke, kena buh IC.. cross check dgn database kalau sah baru approve. Barula posting dlm tu boleh dipertanggungjawabkan dan bukan acc fake.
Hire temporary staf buat ni, budak muda mahir fb.
3. Org yg selfie n share kat props WAS HERE tu akan create sentiment pada yg tengok dan belum pergi lagi naik menara. So continuous promo.
Ok? Nampak tak? Tak nampak nak buat camner meh panggil aku meeting. Aku tunjuk mcmana nk execute.

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts