Trending

Thursday 22 August 2019

AYUH MAJUKAN TANAH ANDA DENGAN DUSUN DURIAN MODEN DDM


JANGAN BIARKAN ORANG LAIN JADI JUTAWAN, AYUH MAJUKAN TANAH ANDA DENGAN DUSUN DURIAN MODEN (DDM)
Laporan terbaru menunjukkan permintaan bagi eksport Durian Musang King ke Negara China terus meningkat dan sudah ramai pekebun terawal menjadi JUTAWAN.
Dengan jumlah penduduk 1,400 juta (1.4 bilion) orang, permintaan Durian Musang King tidak mungkin dapat dipenuhi walaupun seluruh Malaysia ditanam dengan Durian Musang King! 
Manakala satu rancangan TV di Amerika Syarikat, Dr OZ pula melaporkan durian dari Malaysia adalah antara buah penyembuh penyakit nombor satu dunia! 
Rumusannya, durian adalah tanaman berpotensi besar pada masa depan. 
Dengan kaedah penjagaan secara moden dan baja yang efektif, setiap ekar dusun Durian Musang King mampu menjana pendapatan purata minimum RM60,000 setahun atau RM5,000 sebulan. 
Itu baru satu ekar, berapa pula pendapatannya jika anda ada berpuluh ekar Dusun Durian Musang King? Ini sebabnya Durian Musang King kini mendapat jolokan baharu sebagai "gold crop" atau tanaman emas. 
Dari segi pemasaran, anda tidak perlu risau kerana kini sudah ada banyak Pusat Pengumpulan dan Penggredan Eksport Durian Musang King Swasta bagi tujuan eksport ke China, diwujudkan di seluruh negara terutama di Bentong dan Raub, Pahang yang sedia menerima buah Musang King anda pada bila-bila masa secara profesional mengikut konsep fasiliti yang sama di Thailand (bagi penggredan eksport Durian Monthong ke China). 
Jangan terpedaya dengan momokan kononnya pusat berkenaan bersifat perkauman dengan mengutamakan hanya buah Durian Musang King daripada pekebun Cina! 
Buktinya ramai pekebun Durian Musang King kaum Melayu di Bentong dan Raub sudah berjaya dan mereka tiada masalah untuk memasarkan Durian Musang King mereka ke pusat berkenaan. 
Jadi kenapa masih tertunggu-tunggu dan tertanya-tanya sama ada Durian Musang King mempunyai pasaran jangka panjang atau tidak? Mari kita berfikiran positif dengan merebut segera peluang yang terbuka luas ini. 
Ayuh bangunkan segera tanah anda dengan Dusun Durian Musang King dan Hybrid Nursery sedia membantu anda menerusi Pakej Pembangunan Dusun Durian Moden (DDM) pada harga yang berpatutan dan boleh disesuaikan dengan bajet anda. 
Khidmat kami meliputi kerja-kerja pembersihan kawasan tanah, pagar Cyclone buatan Australia dan pagar elektrik solar + bateri PEL buatan New Zealand, Sistem Titisan Air Automatik atau AWDS serta membekal dan menanam anak benih durian terutama Musang King pelbagai saiz dari ketinggian 1 kaki hingga 8 kaki. 
Dengan pengalaman luas, tenaga pakar, inovasi pertanian terkini dan jentera yang efisien, kami mampu memberikan khidmat terbaik dalam membangunkan tanah anda dengan DDM secara professional.
Di samping itu, kami juga menyediakan khidmat kontrak pembinaan rumah dalam dusun menerusi syarikat induk Kumpulan SAKO yang berdaftar dengan CIDB dan PKK bagi Gred G2 (sebelumnya dikenali Kelas E) dalam pengkhususan PEMBINAAN (B04 & B14) dan KEJURUTERAAN AWAM (CE01, CE13, CE21, CE34 & CE36). 
Sila WhatsApp ke Hybrid Nursery di 0139288288 untuk pertanyaan, sebutharga dan khidmat nasihat percuma mengenai Pakej Pembangunan DDM dan nurseri kami.
















Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts