Trending

Wednesday 9 January 2019

GERAKAN MERACUNI ORANG MELAYU ISLAM MELALUI KEDAI MAMAK


*GERAKAN MERACUNI ORANG MELAYU ISLAM MELALUI KEDAI MAMAK*
Hati - hati sekiranya anda ke kedai-kedai mamak kerana terdapat satu perancangan halus sejak ketegangan india - melayu baru2 ini .Setelah himpunan ICERD yang menghimpunkan jutaan umat melayu ,banyak pihak sudah tidak senang duduk, mereka tahu melayu tak mampu lagi dijatuhkan jika sudah dicabar maka beberapa perkara yang dikesan adalah bangsa melayu adalah pelanggan paling ramai untuk kedai mamak.
Sehubungan itu perkara yang boleh dilakukan adalah dengan meracuni secara perlahan orang melayu yang makan dan minum di kedai mamak. Perkara ini disedari oleh pihak berwajib namun terdapat tangan - tangan ghaib yang menghalang agar ianya diketahui umum . Pihak JAKIM baru - baru ini hanya mampu menjalankan operasi besar - besaran tentang status halal kedai - kedai mamak bagi menimbulkan kesedaran secara tidak langsung.
Namun , masih ramai orang melayu tidak sedar walaupun banyak perkara tentang kotornya dan bahayanya makan dikedai mamak didedahkan kepada umum sebelum ini .
Mereka menipu pelanggan dengan menggantungkan poster-poster al-Quran atau menggaji pekerja-pekerja India Muslim yang mampu menjawab salam apabila disapa malahan yang peliknya tiada penguatkuasaan oleh PBT sejak dulu lagi tentang salahlaku kedai mamak terutama kawasan meletakkan meja di parking dan kaki lima yang jelas salah di sisi undang2 .
Sekarang juga anda bakal melihat di mana2 kawasan orang melayu berniaga ,maka akan ada foodtruck kaum cina disitu dan ianya satu gerakan halus untuk mengelirukan melayu islam disamping mereka mahu menguasai kawasan itu sedikit demi sedikit .
Ini adalah satu gerakan terancang bagi meracuni orang melayu agar kurang sihat dan mereka juga telah menjalankan kempen agar bangsa mereka tidak ke kedai mamak. Sangat pelik bukan jika melihat majoriti dikedai mamak bukanlah dari kaum india atau cina tetapi majoritinya adalah melayu islam .
*HATI-HATI LAH DALAM MENJAGA KESELAMATAN DIRI DAN KELUARGA.*

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts