Trending

Monday 11 September 2017

Terbayang Wajahnya Ketika Berdoa Di Makkah Akhirnya Neelofa Jodoh Saya




“Terbayang Wajah Neelofa Ketika Berdoa Di Multazam Makkah, Akhirnya Dia Jodoh Saya – Ahli Perniagaan

“Saya sangat terkejut secara tiba-tiba wajah Neelofa muncul ketika saya sedang berdoa sambil menyentuh Multazam. Selain dia, saya juga terbayang wajah abang.”, kata seorang ahli perniagaan, Izdihar Rosland.

Izdihar, 31, berkata kejadian itu berlaku pada tiga tahun lalu sebelum dia mengenali pelakon Suri Hati Mr. Pilot itu. ” Masa itu saya pergi umrah untuk bawa diri sebab perniagaan minyak yang saya usahakan mengalami masalah.”

“Jadi, tujuan saya ke sana untuk berdoa meminta hidayah. Tak sangka pula, wajah Lofa yang muncul,” katanya Izdihar yang juga Ketua Pegawai Eksekutif (CEO) Sun Fabulous Sdn Bhd, ditemui ketika majlis pelantikan Neelofa sebagai duta produk Chew N’ Glow yang berlangsung di Dewan Mercu Mustapha Kamal, Damansara pada Sabtu lalu.

Dalam pada itu Izdihar menganggap bayangan tersebut adalah petanda jodohnya dengan Neelofa dan kini menjadi realiti.

Bagaimanapun menurut Izdihar, ia bukan bermaksud jodoh berkahwin tetapi bekerjasama dengan Neelofa dalam perniagaan produk kesihatan keluaran syarikatnya.

“Tak sangka bayangan tersebut adalah petanda Neelofa jodoh saya. Tapi bukan jodoh kami berkahwin. Jodoh bekerjasama dalam bisnes produk keluaran syarikat saya.

“Selepas daripada itu, saya ada hubungi Neelofa untuk membuat ulasan produk saya di Instagramnya.
“Manakala pada awal tahun ini, saya melantiknya sebagai duta untuk produk Chew N. Glow keluaran syarikat saya,” ujarnya.
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts