Trending

Wednesday 6 September 2017

ILMU SABORAT BHUMI


ILMU SABORAT BHUMI.
Di tanah Borneo, Paranormal mengenal ilmu ini dengan nama Ilmu Saborat Bhumi. Tahap sempurna pengamalan, semua kehendak Allah SWT akan menyatu dalam hidup perilaku kita. Insyaallah..
FADHILAH :
Semua hajat zahir batin- segala kebutuhan-multi fungsi.
TATA CARA :
TAWASSUL.
Al Fatihah untuk Rasulullah SAW. Dan yang lain-lain, Ibu Bapa sehingga pengijazah ilmu.
MANTRA NYA :
BISMILLAHIRROHMANIRROHIM.
" KUP TANGAN KANAN KUP TANGAN KIRI.
ALLAH MENGGERAKKAN BUMI DAN LANGIT.
BOLEH BERGERAK BARULAH ENGKAU.
LEPAS DARI TANGANKU.
BERKAT DOA LAA ILAHA ILALLAH.
BERKAT MUHAMMADAR RASULULLAH."
Di Ritualkan sebanyak 1000x, selama 7 hari tanpa putus.
Setiap selesai wirid 1000x, buka telapak tangan kanan dan kiri kita, lalu ludahkan dengan ludah kita mulai dari tangan kanan terlebih dahulu dan jangan dilap/ dibersihkan hingga mengering sendiri.
** Sahabat jangan meludah dengan kahak pulak, aniaya nanti orang cari aku ingat aku yang ajar meludah guna kahak. .. hehehehe... ðŸŒ¬️ ðŸ’¦ðŸ’¦
CARA GUNANYA :
Baca Mantra di atas lalu ludahkan kedua telapak tangan dan arahkan kepada objek apapun yang kita hajatkan. Misalnya, kita ingin banyak rezeki maka arahkan tangan kita ke selembar uang dan tunggu satu- dua hari. Jika untuk perobatan medis atau non medis, maka kita arahkan tangan ke objek yang sakit dan kita tarik keluar atau lenyapkan penyakitnya. Dan yang lain-lain ikut niat kita dan buat uji coba pada perkara yang lain.
SEKIAN....
Seperti biasa ambil sisi positif dari keilmuan ini. Yang negatif jangan diambil. Kekuatan yang tak bisa ditandingi adalah kekuatan daripada Allah swt Sang Maha Pencipta.
Sekiranya ada tutur bahasa dan tingkah laku yang tak berkenan di hati para sahabat semua, aku. Tok Penjejak Badai dengan merendahkan diri memohon maaf...
TERIMA KASIH...
DI IJAZAHKAN OLEH :
TOK PENJEJAK BADAI.

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts