Trending

Tuesday 12 September 2017

Pengurusan RF3 World

 
 
Nazeri Omar
Ketua Pegawai Eksekutif 
Anak kelahiran peneroka Felda Bukit Puchong, Triang, Pahang ini mempunyai pengalaman yang luas dalam bidang pemasaran dan pengurusan perniagaan.

Di samping pernah menjadi jutawan dalam perniagaan jualan langsung berbilang tingkat,
beliau juga pernah melibatkan diri dalam perniagaan berasaskan import eksport, pembinaan, perkhidmatan kewangan serta trading.

Atas pengalamannya serta kepakarannya dalam bidang pemasaran, beliau telah dilantik sebagai Pengarah Pemasaran sebuah syarikat jualan langsung Bumiputera.

Keinginan untuk membantu rakan-rakan maju dalam perniagaan membuatkan beliau bersama rakan-rakan beralih arah dengan menubuhkan Revorfirm Resources dan RF3 World Sdn Bhd.
 





 
Menepati Kaedah Terkini
Penemuan produk yang sememangnya menjadi impian saya selama ini dalam memperkasakan jatidiri sebagai Penggiat MLM adalah sesuatu yang amat dinantikan.
RF3
 terlalu amat siknifiken kalau ditafsirkan dalam kata-kata. Dengan penemuan terbaru yang telah diperkenalkan oleh syarikat revofirm ini, secara tidak langsung telah terpanggil ramai mereka-mereka di kalangan penggiat MLM yang bertaraf nama-nama besar dalam industri ini di Malaysia dewasa ini.

Terdapat beberapa faktor utama yang telah dikesan oleh saya sendiri samada melalui pelanggan mahupun testimonial atas diri sendiri menjadikan lebih bersemangat untuk sama-sama membawa wadah perjuangan bangsa melayu sendiri ke arah yang lebih profesional dan proaktif. Seterusnya mengangkat dan mempertabatkan komuniti MLM di Malaysia.

Keprihatinan pihak syarikat Revofirm Resources dalam menggarabkan sebuah plan pemasaran yang sememangnya dinantikan oleh seluruh golongan yang menjadikan MLM ini sebagai mata pencarian, seolah mendapat nafas baru setelah sekian lama industri MLM di Malaysia agak sepi dengan kewujudan jutawan-jutawan MLM ketika ini. Insyallah, di RF3 ini, dalam masa yang singkat akan wujud beberapa jutawan baru yang bakal mewarnai persada MLM Malaysia.

Mereka-mereka adalah diantara wanita yang berkerjaya dan amat prihatin tentang penjagaan badan dan kecantikkan.  Memillih untuk menggunakan Firmax3 sebagai "tool' terbaru dalam penjagaan kulit adalah sesuatu keputusan yang amat tepat ujar mereka.
Mereka mempunyai teknik dan cara yang agak berbeza dan tersendiri tentang penggunaan Firmax3. Untuk mengetahui cara serta kaedah penggunaan dan mendapatkan tips-tips.....Sila hubungi mereka di talian yang tertera.

Ketahui juga bagai mana mereka menjana pendapatan dengan hanya bermodalkan diantara RM280.00 hingga RM1960.00 yang mampu meraih pendapatan sehingga RM4000/hari dalam perniagaan produk kecantikkan dan kesihatan ini..










Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts