Trending

Sunday 10 September 2017

Nora Dan Laudya Rapat Sejak Filem Syurga Yang Tak Dirindukan 2


Dengan sekali lafaz Engku Emran Engku Zainal Abidin, 42, dan Laudya Cynthia Bella, 29, sah bergelar suami isteri kira-kira pukul 6.57 petang tadi. (8 Sept 2017)
Pasangan yang menjadi perhatian media Malaysia dan Indonesia itu dinikahkah oleh bapa Laudya Cynthia Bella, Busye Amir dengan mas kahwin sebanyak RM300 pada majlis yang berlangsung secara tertutup di sebuah hotel di ibu negara.
Turut hadir rakan artis dari Malaysia Nora Danish dan suami Nedim Nazri. Nora boleh dikatakan sebagai rakan artis yang rapat dengan laudya , friendship mereka bermula semasa sama-sama membintangi filem Syurga yang Tak Dirindui 2.
Image result for laudya cynthia bella nora danishImage result for laudya cynthia bella nora danishImage result for laudya cynthia bella nora danishImage result for laudya cynthia bella nora danishImage result for laudya cynthia bella nora danishImage result for laudya cynthia bella nora danish
Malah pernah ada ura-ura Nora lah yang memperkenalkan Laudya kepada Engku Emran. Pada majlis pernikahan Laudya dan Engku Emran. Nora Danish diberikan tanggungjawab sebagai Bridemaids….jom layan gambar-gambar sekitar pernikahan , ucapan Nora Danish untuk Laudya dan Engku Emran serta gambar Nora dan Laudya
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts