Trending

Wednesday 20 September 2017

10 Lelaki Paling Cantik di Thailand


Sekiranya anda pernah pergi ke Thailand seperti di bahagian Pattaya ataupun di Phuket, kelibat mak nyah pastinya pernah kelihatan di mana-mana.


Ada kalanya, menjadi amat sukar untuk membezakan sama ada mereka ini benar-benar seorang wanita ataupun ‘jadian’ semata-mata. Tak percaya? Lihat sendiri senarai di bawah ini.
Mula menempah nama setelah membintangi sebuah filem komedi China yang berjudul Lost in Thailand. Kepetahan beliau bertutur bahasa Mandarin dengan fasih telah menjadikan beliau cukup terkenal di China.
 

 
Bekas Miss Mimosa Queen Thailand pada tahun 2015. Setelah memenangi anugerah ratu cantik untuk mak nyah yang diadakan setiap tahun di Pattaya, Patta menjadi semakin dikenali ramai.
 




Meskipun namanya sukar untuk dieja, tetapi kecantikan yang dimiliki Pemika tidak ubah seperti seorang model wanita.




Jeen mula dikenali ramai setelah hadir ke proses pemilihan tentara yang diwajibkan kepada setiap kaum lelaki di Thailand. Memandangkan beliau tidak memiliki ciri-ciri seorang tentera apatah lagi seorang lelaki, Jeen telah dibenarkan untuk tidak menyertai latihan itu.



 
Sama seperti Jeen, ‘gadis’ yang baru berusia 22 tahun ini mula dikenali ramai setelah beliau hadir ke proses pemilihan tentera.
 



 
Yoshi dikenali di kalangan peminatnya kerana memiliki wajah yang persis anak patung.
 





Mula mendapat perhatian ramai setelah menghadiri proses ujibakat untuk pertandingan model, The Face Thailand Season 3. Meskpun tersingkir pada peringkat awal pertandingan, itu sudah cukup untuk menjadikan Hana terkenal di seluruh negara.


Merupakan salah seorang peserta pertandingan The Face Thailand Season 3 selepas bergelar naib juara untuk pertandingan ratu cantik mak nyah, Miss Tiffany’s Universe tahun 2013.




Mo baru sahaja memenagi pertandingan Miss Tiffany’s Universe pada tahun lepas dan kemudiannya memenangi Miss International Queen.




Pada tangga nombor satu merupakan ratu mak nyah yang paling cantik dan paling berpengaruh di Thailand.

Beliau merupakan mak nyah yang pertama yang telah dinobatkan secara rasmi sebagai idola kepada generasi muda mak nyah di Thailand.
Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts