Trending

Thursday 20 April 2017

ILMU PEMANIS MUKA MENZAHIRKAN JIN BERNAMA SEMEH





ILMU PEMANIS MUKA MENZAHIRKAN JIN BERNAMA SEMEH.
---------------------------------------------------------------------------
yana ( bukan nama sebenar ) mengajar di sarawak.ketika balik posting di kelantan dan tinggal dirumah neneknya ia mula berubah sikap..

 dia mulai pendiam..makin lama dia jadi makin teruk dan berubah sikap menjadi lagaknya seorg nenek tua yang bongkok..dalam seminggu bnyk kali dia akan berubah tingkah laku seolah olah seorg nenek tua yg berjalan memakai to...ngkat..

 sy dijemput kerumahnya..ketika sy sampai dirumahnya dia masih dalam keadaan normal..tp raut wajahnya menceritakan yang dia didalam keadaan yang sangat kebingungan..
lalu sy suruh duduk kat depan sy..


 bila sy mulai rawatan dia mula berubah sikap..dia bangun dan berjalan bongkok dan amat perlahan..
sy tanya dia..



saya : siapa kamu ?
hantu : aku nenek tua bernama semeh.
saya : kenapa kamu menganggu tubuh ini?
hantu : dia adalah milik aku..dulu neneknya sudah berjanji dgnku yang aku akan ambil bhgianku nnti selepas neneknya mengambil aku sbg pendamping utk mencantikkan wajah.
saya : itu neneknya bukan cucunya,.aku nak kamu balik ke tempat asalmu..tinggalkan tubuh ini selamanya..
hantu : ( dengan senyum dia bertanya ) kamu nak ke ilmu ni..muka mu akn jd manis..
saya : x payahlah..muka aku dh manis..
lantas sy bckan beberapa ayat quran..dia menjerit dan marah pd nenek pesakit tu..dengan bengis dia berkata,,
KAMULAH..DULU KAMU NAK AKU MCM2 KAMU JANJI NGN AKU..SKRG MCMANA?.
terkedu nenek pesakit mendengar jeritan tersebut..sy bgtau neneknya usah pcya bnda ni..temberang je lebih..
sy sambung rawatan hingga ianya keluar..dan pesakit dibekalkan air penawar sbg ikhtiar utk mandi dan minum utk memulihkannya..

 INI HNYALAH SEDIKIT CORETAN PENGALAMAN BERUBAT..MANAKALA KATA KATA JIN TIDAK BOLEH DIAMBIL KIRA..DENGAR SAJA PCYA JANGAN..


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts