Trending

Thursday 7 March 2019

SHOLAWAT SYIFA UNTUK PENYEMBUHAN



SHOLAWAT SYIFA' UNTUK PENYEMBUHAN.
Perbanyaklah berzikir " LAA ILAAHA ILLALLAH " di waktu- waktu terluang / senggang selain menambah pahala, Insha Allah mengurangi dosa- dosa kecil kita juga membuat hati lebih tenang.
Dan kita juga boleh mendawamkan / mengamalkan Sholawat Penyembuh atau Sholawat Thibbiyah inilah sholawat yang dimaksud :
SHOLAWAT SYIFA' :
اَللَّهُمَّ صَلِّ عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ طِبِّ الْقُلُوْبِ وَدَوَائِهَا وَعَافِيَةِ اْلأَبْدَانِ وَشِفَائِهَا وَنُوْرِ اْلأَبْصَارِ وَضِيَائِهَا وَعَلَى آلِهِ وَصَحْبِهِ وَسَلِّمْ
Allahumma Sholli 'Ala Sayyida Muhammadin Thibbil Quluubi Wa Dawaaiha. Wa 'Aafiyatil Abdani Wa Syifaa Iha. Wa Nuuril Abshoori Wa Dhiyaa Iha. Wa 'Ala Aalihi Wa Shohbihi Wa Baarik Wa Sallim.
Artinya :
" Ya Allah curahkanlah rahmat kepada junjungan kita nabi Muhammad SAW, sebagai obat hati dan penyembuhnya, penyehat badan dan kesembuhannya dan sebagai penyinar penglihatan mata beserta cahayanya dan merupakan makanan pokok jasmani maupun rohani, Semoga sholawat dan salam tercurahkan pula kepada keluarga serta para sahabat-sahabatnya."
TATA CARANYA :
Sebagaimana yang diajarkan oleh Syekh Hasyim al-Khatib, iaitu letakkan tangan pada pelipis( kening ) kanan lalu bacalah sholawat tersebut dengan hati yang khusuk sebanyak 10 kali. Dengan izin Allah, sholawat ini akan menyempurnakan penyembuhan.
FADHILAH DAN KHASIAT :
SHOLAWAT TIBBIL QULUB.
Keutamaan Shalawat Syifa' atau Shalawat Thibbil Qulub.
1.) Jika Sholawat Syifa' sebanyak 7 kali, di setiap satu kali bacaan ditiupkan ke satu gelas air minum lalu kemudian di minum, atau boleh juga dengan membaca Sholawat Syifa' ini sebanyak 7 kali, di setiap 1x bacaan ditiupkan di kedua telapak tangan lalu diusapkan kepada bagian tubuh yang sakit. Insha Allah penyakit yang diderita akan segera sembuh.
2.) Bagi hati yang sempit sering merasa was-was dan bingung serta merasa sumpek / sesak, jenuh atau sedih, perbanyaklah membaca sholawat ini sebagai wirid setiap setelah sholat fardhu. Atas izin Allah SWT semua permasalahan akan segera terselesaikan dan dilapangkan hatinya serta akan terhindar dari segala macam penyakit.
" Barangsiapa yang senantiasa istiqomah selalu membaca Sholawat Syifa' Tibbil Qulub setiap malam sebanyak 7 kali atau 21 hingga 41 kali bahkan mencapai 313, Insha Allah diberi terang hatinya serta diberi kesehatan zahir dan bathin."
3.) Jika ingin tubuhnya menjadi kuat dan perkasa dan dijauhkan dari penyakit, maka bacalah sholawat ini setiap hari sebanyak 21 kali. Insha Allah apa yang kita inginkan akan cepat terkabulkan.
4.) Untuk menyembuhkan penyakit perut, sholawat ini dibaca 7 x, tiap-tiap satu kali ditiupkan pada satu gelas air kemudian diminum. Atau sholawat ini dibaca 7 x tiap kali membaca ditiupkan pada telapak tangan kemudian diusapkan pada perut yang sakit. Insha Allah akan segera sembuh dengan izin Allah.
5.) Agar kita dijauhkan dari berbagai penyakit bacalah sholawat ini sebagai wirid setelah sholat maktubah (sholat fardhu). Insha Allah akan terhindar dari segala macam penyakit.
SELESAI..
SEKIAN DAHULU...
QUL HU ALLAHU AHAD. LAA ILAHA ILLA ANTA SUBHANAKA INNI KUNTU MINAZ ZALIMIN. LA HAULA WALA QUWWATA ILLA BILLAH..HASBUNALLAH WANIKMAL WAKIL.
Seperti biasa, ambil sisi positif dari keilmuan ini. Yang negatif jangan diambil. Kekuatan yang tidak bisa ditandingi adalah kekuatan daripada Allah swt, Sang Maha Pencipta.
Sekiranya ada tutur bahasa dan tingkah laku yang tidak berkenan di hati para sahabat-sahabat semua, aku. Tok Penjejak Badai dengan merendahkan diri memohon maaf.....
TERIMA KASIH...
OLEH :
TOK PENJEJAK BADAI.


4 comments:

  1. PERUBATAN BOMOH SIAM
    Pengasih
    Masalah rumah tangga,
    Masalah ditempat kerja
    Penunduk..
    Pelaris
    Pengasih
    Buka aura
    masalah hasutan keluarga
    pelaris diri
    Sila hubungi..Call/Whatsapp +6285298892338
    ADAKAH?
    1) Kekasih anda berpaling tadah .
    2) Pasangan bermain kayu 3.
    3) Perasaan sayang yang kuat tetapi sering bergaduh.
    4) Pasangan bersikap endah tidak endah.
    5) Pasangan tidak bertanggungjawab.
    5) Dahulu ambil berat, tetapi sekarang seperti ingin jauhkan diri.
    6) Pasangan ingin minta putus.
    7) Pasangan anda terkena guna-guna dan anda mahu pulihkannya.
    8) Sikapnya berubah-ubah tidak menentu
    9) Katanya serius tetapi tidak mahu langsungkan perkawinan.
    10) Pasangan Suka berlaku Curang.
    Maukah Anda?
    1) Pasangan ambil berat pada anda.
    2) Setia hanya pada anda seorang.
    3) Bertanggungjawab.
    4) Saling hormat menghormati.
    5) Sayang dan menyayangi.
    6) Berkahwin dan kekal bahagia
    7) Kunci Nafsu (atas permintaan)
    Migrain tanpa sebab dan kerap mimpi pelik antara 26 tanda terkena sihir Anda boleh menghubungi saya lalu menceritakan permasalahan yang anda hadapi dan hajat anda. Setiap masalah tidak sama Cara atau kaedah rawatanya kerna ada yang disebabkan oleh ilmu Guna-Guna, Saka, Masalah Sendiri dan banyak lagi. Disebab punca masalah ini terlalu banyak kebiasaanya saya akan meminta detail anda dan pasangan untuk di scan. Dari scan saya akan tentukan kaedah yang bertepatan sesuai dengan masalah dan hajat anda. Pemeriksaan keseraian juga boleh dilakukan dengan memberi nama dan tarikh lahir. Serta anda juga boleh memeriksa perkara-perkara yang anda mahu tahu dari pasangan anda.
    Tujuan kami supaya anda berbahagia disamping pasangan yang tercinta. Kaedah yang dijalankan tidak sama sekali akan membawa mudarat dikemudian hari kelak. Kami tidak mempunyai apa-apa kelebihan yang berkuasa hanya Allah s.w.t . Kita berusaha / ikhtiar dan selebihnya kita berserah kepada yang maha Kuasa.
    “DALAM MASA 3 HARI 3 MALAM INSALLAH AKAN MENUNJUKKAN KESAN YANG MENDADAK”
    BAGAIMANA UNTUK BERUBAT?
    Sekiranya anda memerlukan perkhidmatan hamba
    1. Berikan maklumat dibawah melalui whatsapp
    – Nama anda dan pasangan
    – Nama ibu anda dan pasangan
    – Tarikh Lahir Anda dan pasangan
    – Gambar anda dan pasangan ( wajah perlu jelas)
    – Alamat kediaman anda dan pasangan
    (kesemua maklumat ini sulit sama sekali)
    2. Ceritakan secara ringkas berkaitan punca permasalahan yang anda hadapi, anda boleh menghantar melalui Voice mesej whatsapp , text mesej atau menguhungi hamba secara terus, mengikut keselesaan anda.
    3. Saya akan memberi arahan lanjut dari selepas melakukan scan pada maklumat yang anda berikan. Kebiasaan mengambil masa 1 jam. Harap anda bersabar . Tujuan scan dijalankan adalah untuk mengenal pasti masalah sebenar dan menentukan kaedah yang tepat untuk penyelesaian masalah anda.

    “Kedah ini tiada berkaitan unsur-unsur syirik”
    Sekiranya anda mempunyai beberapa soalan anda boleh terus hubungi saya di
    Telp / : (085298892338)
    Hubungi Kami
    KYAI H.ABDUL SALAM
    Whatsapp : ( 085298892338 )
    Inikah tujuan yang Anda cari selama ini? Jika jawaban Anda adalah “YA” maka LANJUTKAN untuk MENDAPATKAN APA YANG ANDA INGINKAN.

    ReplyDelete

About

Popular Posts