Trending

Thursday 7 March 2019

ILMU TARIK EMAS ALAM GHAIB



ILMU TARIK EMAS ALAM GHAIB.
Oleh kerana masa saya sudah suntuk, minyak pelita saya sudah hampir kehabisan, saya bukakan amalan Ilmu Tarik Emas Alam Ghaib yang saya simpan kukuh-kukuh. Tetapi jika sahabat ingin melakukannya, buanglah jauh-jauh nafsu tamak, niat haruslah ikhlas. Jika tiada ini maka menjadi sia-sia lah sahabat melakukannya kerana kaum Jumud yang mengawalnya tidak mengizinkan.
Doa untuk mendapatkan ketul emas yang bersepah di alam ghaib.
CONTOH BIJIH EMAS.
Jika sahabat memiliki keinginan kuat dan mahu berusaha keras untuk mendapatkannya sebenarnya ada cara ilahiyah yang cukup dahsyat dapat dijadikan sarana untuk mengetahui dimana harta karun / harta pusaka berada kemudian dengan cara biasa menggali atau mengorek maka harta atau benda tersebut akan mudah didapat.
TATA CARANYA :
Caranya adalah sebagai berikut.
Sebelumnya amalkanlah ilmu mendapatkan harta / benda pusaka yang terkubur atau terpendam :
MANTRANYA :
" Wayaquuluuna haazal wa’du in kuntum shoodiqiin." 3000 x.
TATA CARANYA :
Dibaca sebanyak 3000 kali atau lebih selama 7 hari, dimulai pada hari Sabtu kemudian hari terakhir yaitu hari ke tujuh atau bertepatan hari Jumaat maka berpuasalah seperti bulan Ramadhan atau puasa Mutih lebih baik lagi. Insha Allah kita akan mendapat petunjuk berupa jawaban keinginan mengetahui dimana harta karun atau pusaka itu berada.
Yang paling baik apabila di iringi setiap malam selama tujuh hari melakukan sholat sunat Hajat dua rakaat dan setelah sholat Hajat membaca mantra ilmu tersebut sebanyak ketentuannya kemudian meminta kepada Allah SWT segala apa yang dihajatkan.
Misalnya ada petunjuk yang diberikan dari alam ghaib baik itu melalui mimpi atau bisikkan / hawatif dan sebagainya bahwa pada suatu tempat tertentu dalam perut bumi atau dalam laut terdapat benda bertuah atau bahan mulia seperti emas dan sebagainya. Kemudian setelah kita yakin betul (tidak ada keraguan) maka kita dapat mengorek atau menggali tempat tersebut sesuai dengan petunjuk yang datang.
Biasanya ketika melakukan penggalian atau proses pengangkatan benda atau harta akan datang bermacam godaan yang dapat mengganggu bukan dari bangsa manusia maka perbanyaklah doa penunduk Nabi Sulaiman sebagai berikut :
" Innahu Min Sulaiman Wa Innahu Bismillahirahmanirahim. Ala Ta'alu Aliyya Wa'tuni Muslimin." sebanyak-banyaknya.
Usir dengan perintah yang tegas pada makhluk tidak kasat mata itu pergi dan tidak boleh mengganggu anak cucu Nabi Sulaiman sebagai khalifah Allah.
Dalam keilmuan ini " kata bathin " sangat diutamakan. Apabila dalam bathin / hati berkata ketika mengerjakan pengalian bahwa benda atau harta yang ada dalam perut bumi itu hilang, ghaib, musnah atau tidak ada maka jangan dilanjutkan penggaliannya. Kerana kalau dipaksakan maka benda atau harta yang ditemukan akan berubah menjadi batu dan tanah yang tidak berharga. Atau dapat tetapi tidak boleh digunakan kerana akan berubah ketika kita ingin menggunakannya.
SELESAI...
SEKIAN DAHULU...
QUL HU ALLAHU AHAD. LAA ILAHA ILLA ANTA SUBHANAKA INNI KUNTU MINAZ ZALIMIN. LA HAULA WALA QUWWATA ILLA BILLAH..HASBUNALLAH WANIKMAL WAKIL.
Seperti biasa, ambil sisi positif dari cerita dan keilmuan ini. Yang negatif jangan diambil. Kekuatan yang tidak bisa ditandingi adalah kekuatan daripada Allah swt, Sang Maha Pencipta.
Sekiranya ada tutur bahasa dan tingkah laku yang tidak berkenan di hati para sahabat-sahabat semua, aku. Tok Penjejak Badai dengan merendahkan diri memohon maaf.....
TERIMA KASIH...
OLEH :
TOK PENJEJAK BADAI.


1 comment:

  1. Assalamualaikum tuan. Saya hamba Allah pacar yg hina dari bumi kijang, tanah sekebun bunga Cik Siti Wan Kembang. Terasa teringin sangat untuk menghubungi tuan hamba. Kalau tidak keberatan, hamba tinggalkan alamat email hamba, jika hamba tinggalkan nombor telefon disini nanti ramai yg membaca pula. Email: tengku_libra@yahoo.com

    ReplyDelete

About

Popular Posts