Trending

Friday 1 March 2019

Ilmu Penyerap Kekuatan Org lain


Ilmu Penyerap Kekuatan Org lain
Ok, sekarang saya akan share satu ilmu.Ada suatu ilmu yang memungkinkan kita menyerap/mengisap kekuatan/tenaga orang lain, misalnya saya tidak punya kekuatan tuk telepati/terawang, tetapi ada org lain yang mempunyainya, maka dengan teknik ini saya mampu menyerap kekuatannya tuk terawang, sehingga saya juga boleh terawang, sedangkan org lain tersebut tuk sementara waktu kekuatannya akan berkurang/bahkan boleh hilang.
Teknik ini perlu latihan, semakin sering berlatih semakin cepat kita mengisap energi orang lain dan semakin banyak jumlah energi yang kita ambil.
Ada 3 tempat yang kita fokuskan dengan wirid yang berbeza, iaitu :
1. Org yang menjadi target sasaran, wiridnya : Ya Mudzilu (Yang Maha Merendahkan)
2. Mulut kita (tempat mengisap kekuatan), wiridnya : Ya Wahhaabu (Yang Maha Pemberi)
3. Diri kita sendiri (Badan), wiridnya : Ya Mu`izzu (Yang Maha Memuliakan)
Jadi saat anda mengunci target, hanya pandang atau sentuh... guna gambar pun boleh ..baca Ya Mudzilu sebanyak2nya, lalu buka sedikit mulut anda, seolah-olah anda menyedut kekuatan orang (berupa bayangan orang tersebut) tersebut ke dalam mulut anda, baca Ya Wahhabu, tahan udara yang anda sedot tersebut dalam badan anda dan baca Ya Mu`izzu sebanyak2nya.
Awalnya memang susah sikit, sekarang tuk latihannya , kita latihan menyedut dulu daya tarik seseorang, automatik org yang anda sedut daya tariknya akan melemah (hilang daya tariknya tuk sementara waktu, sekalipun kulitnya putih, tapi seperti terbakar/gelap akibat ilmu ini), jika anda sudah pandai menyedut energi daya tarik atau pesona seseorang, maka saat anda beretemu org yang punya ilmu gaib anda sudah boleh tuk menyedut kekuatannya.
Cara latihannya tuk menyedut daya tarik seseorang (jangan takut sekalipun anda lelaki , yang anda sedut daya tariknya adalah perempuan, bukan bererti anda jadi gemulai seperti wanita, yg terjadi adalah daya tarik anda terhadap lawan jenis/wanita justru meningkat, sedangkan sasaran anda hilang daya tariknya tuk sementara waktu).
Ok, caranya anda cari wanita/cewek yang besar daya tariknya, paling senang pergi ke mall (jadi anda latihan di mall), anda duduk di kerusi (pura2 sambil baca paper), fokus ke daya pikat tuk perempuan , baca ya Mudzilu, bayangkan bayangan perempuan tersebut anda sedut seiring sedutan udara di mulut anda dan baca Ya Wahhabu, tahan udara tersebut anda dan telan, sambil baca Ya Mu`izzu dalam hati.
Latihan terus dengan beberapa orang, jangan cuma org itu kasihan. Efek dari ilmu tersebut yang anda sedut tersebut daya tariknya langsung drop dan seolah2 terbakar, jadi sekalipun wanita itu seksi tapi tidak menarik tidak hanya bagi anda tapi juga bagi orang lain yang melihatnya, tapi biasanya dalam beberapa hari daya tariknya akan pulih sendirinya kok….
Selamat mencuba.


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts