Trending

Tuesday 27 March 2018

Sekali main RM300 aku bersetubuh 35 kali cuba darab ?


Seorang gadis berusia 14 tahun melacurkan diri sendiri sebanyak 35 kali hanya kerana ingin membeli sebuah telefon pintar.
Laporan itu memetik kenyataan Ketua Penolong Pengarah D7 Bukit Aman, Datuk Rohaimi Md Isa, kes terbabit merupakan antara kes perdagangan seks yang melibatkan pelajar bawah umur pada tahun lalu.
Berdasarkan risikan polis, pelacur tempatan bawah umur menawarkan perkhidmatan mereka serendah RM300, kata beliau.
Sebahagian daripada bayaran itu akan dibahagikan kepada anggota sindiket.“Ini bermakna, gadis berusia 14 tahun itu hanya akan memperoleh sebanyak RM150 untuk bahagiannya,” kata Rohaimi.
“Bagi mendapatkan telefon pintar yang bernilai sekitar RM5,000,-eberita.org
PANDANGAN PENULIS
jika kita lihat apa yang berlaku hari ini sangat menakutkan dan mencabar. Disaat ibu bapa sibuk bekerja mencari nafkah anak perempuan juga sibuk menjual badan demi mendapatkan kehendaknya dengan menjadi pelacur muda. Sangat malang dan kecewa.
Bayangkan jika inilah ciri-ciri hantaran perkahwinan RM20,000 ? apa perasaan anda sebagai suami? sudahlah lebuh RM20,000 5 – 6 tahun video terlampau isteri pula tersebar dikendurikan. Semoga kita semua dapat berfikir secara waras sebelum melakukan sesuatu perkara yang tak sepatutnya
PUNCA REMAJA MELAYU ROSAK AKHLAK

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts