Trending

Sunday 4 March 2018

Gempar dunia blogger di Malaysia mengenai kisah model tempatan iaitu Sofea Putih dan Ali Akhbar apabila gambar mereka di ambil separuh bog3l


Gempar dunia blogger di Malaysia mengenai kisah model tempatan iaitu Sofea Putih dan Ali Akhbar apabila gambar mereka di ambil separuh bogel kini menjadi bualan hangat. Apa sudah jadi???
Sofea yang merupakan bekas pelajar SBP di Pahang & merupakan di UiTM Puncak Alam, Selangor ini dikatakan telah berkongsi gambar-gambar sesi foto separuh bogel dengan Ali Akhbar.
Dalam salah satu gambar tersebut memperlihatkan Sofea dan Ali berpelukan tanpa sebarang pakaian di dalam keadaan yang memberaihkan.
Menurut sebuah blogger tempatan mendakwa bahawa Sofea Putih berani bergaya daring kerana dia bukanlah seorang wanita tulen, namun perkara tersebut masih belum dapat dipastikan.
GEMPAR!! SOFEA PUTIH LAMBANG KEGAGALAN MODAL INSAN UITM?


“Uitm Pusat LGBT Negara” ungkapan yang bisa kita dengar di Seksyen 7 Shah Alam..
Ini Realiti,aku tak berniat nak memburuk-burukan Universiti yang banyak berjasa untuk orang melayu dan bumiputera,akan tetapi anggaplah benda ni satu teguran ikhlas dari aku,yang melihat kehidupan sosial pelajar-pelajar Uitm di Selangor khususnya di Shah Alam dan Puncak Alam..
Seksyen 7 Shah Alam, kita tak perlu lagi hairan dengan kehadiran golongan lelaki “lembut” ini.. mereka ini mempunyai krisis identiti yang sangat kritikal..Pihak Uitm perlu ambil maklum perkara ini..
suasana lelaki punyai alat make-up, suasana lelaki bermake-up di kedai-kedai makan, suasana lelaki-lelaki dijeling dan disiul oleh golongan lelaki “lembut” ini bukan lah asing di seksyen 7…
Trend Terbaru, siang hari mereka lelaki,dan malam hari mereka berani memperagakan pakaian ala wanita sudah menjadi kebiasaan di Seksyen 7 ini..
Terbaru dalam seminggu dua ini, Uitm Puncak Alam pula digemparkan dengan kehadiran Sofea Putih..
SIAPA SOFEA PUTIH?
Sofea Putih atau lebih dikenali sebagai Saifuddin Ilias mengemparkan UITM Puncak Alam apabila “teman lelaki” nya memuat naik gambar aksi mereka di ranjang didalam Facebook.. Bekas Pelajar Sekolah Berasrama Penuh Intergrasi Kuantan(INTEK) telah mengubah wajah dan batang tubuh untuk menyerupai wanita..Cantik Bukan? hehehehehehe
Wajah Sebenar Sofea Putih @ Saifuddin Ilias
Jadi apa yang penting disini,aku berharap Uitm kena Pastikan tiada lagi Sofea Putih yang baru akan lahir di Uitm..Harap Uitm tak terlepas Pandang akan perkara ini sama ada dalam Kampus mahupun diluar Kampus..
Seruan kepada pihak yang berwajib, bertindaklah segera sebelum perbuatan TIDAK BERMORAL seperti ini berkembang menjadi ikutan mereka yang lain sehingga mencemarkan Islam dan nama baik negara kita serta UITM itu sendiri…




Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts