Trending

Tuesday 19 February 2019

AMALAN PEMUSNAH ILMU GHAIB


AMALAN PEMUSNAH ILMU GHAIB.
Assalamualaikum wbt wt....sahabat-sahabat yang aku hormati semua, tidak kira dimana jua berada. Baik dari dunia nyata mahu pun sahabat dari dunia ghaib. Segala Puji Syukur Kehadirat Allah s.w.t. Selawat dan salam senantiasa dihatur kepada Junjungan Baginda Nabi Muhammad s.a.w. Dengan mengharap ridho Allah s.w.t. Dan dengan kerendahan hati yang paling dalam, izinkan aku yang miskin ilmu lagi dhoif ini berbagi sedikit ilmu yang dititipkan dan secuil pengalaman untuk dikongsi bersama sahabat-sahabat semua. Insha Allah...
Pada hari ini, aku akan mengijazahkan amalan kunci Pemusnah Ilmu Ghaib. Bila kita menemui orang yang hebat, sakti pilih tanding, yang mempunyai banyak amalan tetapi berhati jahat / zalim.
Untuk menyadarkannya bacalah amalan ini. Amalan ini termasuk amalan tingkat tinggi jadi bila kita mempunyai seorang guru yang baik, jangan sekali- kali memusnahkan semua ilmunya kerana akan berbalik pada kita sendiri.
TATA CARANYA :
" WAROBBUKAL GHANIYYU DZURROHMAH. IYYASYA'
YUDZHIBKUM WA YASTAKHLIF MINBA'DI KUMMAA YASYAAA-U KAMAA ANSYA-AKUMMIN DZURRIYYATI QOWMIN AAKHORIIN. INNAMAA TUW'ADUUNA LA-
AAT. WAMAA ANTUM BIMU 'JIZIIN." (QS. Al-An'am : 133-134)
TAWASSUL :
- Nabi Muhammad saw. 1x.
- Nabi Khidir as. 1x.
- Sunan Kali Jaga. 1x.
- KH. Bakhri. 1x.
- Ust. Amirudin. 1x.
CATA CARANYA :
1.) Amalkan amalan ini setelah sholat fardhu 33x.
2.) Puasa 3 hari sunnah, pada saat puasa doa dibaca 113x,
pada tengah malam hanya untuk 3 hari.
3.) Sebelum tidur dibaca 3x.
CARA GUNANYA :
- Bila kita menemui orang yang sakti yang akan menyerang kita, sesakti apapun dia pasti akan hilang semua Khodam, Amalan, Aji dan lain-lain.
- Bacalah 3x sambil menatap mata / wajahnya.
- Bila dia berada di jauh baca 3x, niatkan untuk orang yang
kita maksudkan.
- Tanda- tandanya musuh akan merasa Kepanasan – Lemas
– Lumpuh tidak berdaya.
Tanda- tanda bagi si pengamal, kita akan hilang rasa
dendam pada orang yang kita tuju itu.
SELESAI.....
SEKIAN DAHULU....
QUL HU ALLAHU AHAD. LAA ILAHA ILLA ANTA SUBHANAKA INNI KUNTU MINAZ ZALIMIN. LA HAULA WALA QUWWATA ILLA BILLAH..HASBUNALLAH WANIKMAL WAKIL.
Seperti biasa, ambil sisi positif dari keilmuan ini. Yang negatif jangan diambil. Kekuatan yang tidak bisa ditandingi adalah kekuatan daripada Allah swt, Sang Maha Pencipta.
Sekiranya ada tutur bahasa dan tingkah laku yang tidak berkenan di hati para sahabat-sahabat semua, aku. Tok Penjejak Badai dengan merendahkan diri memohon maaf.....
TERIMA KASIH...
OLEH :
TOK PENJEJAK BADAI.


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts