Trending

Monday 18 November 2019

Fingo Malaysia Sdn Bhd menawarkan Platform edagang jualan ribuan barangan unik


FINGO MALAYSIA

Fingo Malaysia Sdn Bhd menawarkan Platform e-dagang jualan ribuan barangan unik dan terkini import China, Korea dan Jepun harga murah tanpa had belian (walau pun hanya satu unit pesanan). Kos penghantaran kiriman/pos hanya serendah RM5 malah sebahagiannya menawarkan "free shipping" untuk produk produk tertentu.

Ketika ini terdapat lebih 5,000 rangkaian produk dalam Applikasi Fingo meliputi berbagai katogeri seperti peralatan rumah, barangan bayi dan kanak kanak, pakaian dan fesyen lelaki wanita, kelengkapan dapur, bilik dan ruang tamu, pelbagai jenis kasut, barangan digital, elektronik, produk penjagaan diri, kecantikan dan kesihatan, peralatan sukan, riadah serta aktiviti luaran dan banyak lagi.

Fingo menggunakan pendekatan berbeza berbanding e-dagang lain seperti Shopee, Lazada dan sebagainya kerana syarikat ini memilih pendekatan manfaatkan laman sosial utama seperti facebook, twitter,i instagram, whatspapp, wechat dan lain lain untuk berkomunikasi dengan pelanggan.

Syarikat ini menggunakan Teknologi Data Raya dalam pemilihan pembekal dan pemilik jenama produk bagi mencapai visi menjadi edagang 3 terbaik di pasaran Asian

Diasaskan oleh sekumpulan ekskutif tertinggi gergasi edagang China iaitu AliBaba, tiga orang founder Fingo Malaysia Sdn Bhd, yang juga anak didik Jack Ma, cukup berpengalaman dalam bidang pemasaran teknologi terkini selain mempunyai hubungan erat dengan pengilang dan pengeluar gergasi barangan keperluan pengguna di China dan beberapa negara lain.

Ini antara alasan kenapa barangan Fingo yang dijual secara dalam talian, lebih murah harganya selain kerana platform ini sama sekali tidak menggunakan media pengiklanan komersial untuk memperkenalkan jenama edaran mereka.

Sebaliknya Fingo memanfaatkan sistem affiliate untuk menghapuskan sebahagian besar kos pengiklanan dan ini memungkinkan edagang ini menjual produk produk mereka pada harga cukup murah selain para pengguna juga berpeluang mendapatkan pendapatan sampingan jika meyertainya sebagai affiliate Fingo (pendaftaran Fingo adalah Percuma)

Apa yang lebih penting ialah masyarakat pengguna dapat berbelanja jimat dalam kedudukan ekonomi yang makin meruncing hari ini. Platform Fingo tak ubah umpama lubuk barangan import murah untuk para peniaga kecilan seperti dropship, trading mau pun pemilik kedai runcit, peniaga pasar malam atau mereka yang berjualan rumah ke rumah secara offline, dimana kelompok ini boleh membeli barangan dalam kuantiti yang mereka mampu tapi mendapat harga yang tetap murah (kebanyakan edagang lain hanya menjual dalam kuantiti banyak (bulk buy) untuk layak mendapat harga murah).

Pembeli dan pengguna yang ingin mengakses dan melihat keseluruhan ribuan barangan Fingo, boleh mendaftar dan mendapatkan akaun percuma menerusi pautan Undangan Menyertai Fingo ini >> https://web.fingo.shop/fingo-mobile/shareInvite?shareCode=P3D8A5&lang=en (hanya perlu masukkan no hp, password dan kod sms yang dikirim ke hp sewaktu mendaftar). Setelah pendaftaran selesai, anda boleh muat turun/download Applikasi Fingo dari Google Store dan boleh mulai login untuk buat belian. Applikasi Fingo ketika ini mempunyai pilihan 3 bahasa iaitu English, Bahasa Malaysia dan Mandarin serta beroperasi di Malaysia dan Singapore sahaja ketika ini sebelum ke negara nefara lain rantau Asian ditahun berikut.

Malaysia terpilih sebagai pengkalan dan tapak mula kerana faktur kestabilan politik, kemudahan prasarana dan persekitaran perniagaan yang selari dengan penggunaan teknologi digital yang tinggi. Ekosistem yang baik ini adalah platform yang ideal buat Fingo melebarkan sayap ke keseluruh Asian.

Samada anda ingin sertai sebagai Shopper sahaja bagi berbelanja barangan keperluan harian harga murah atau ingin ikut serta sebagai Affiliate Fingo, apa pun pilihan, shopping di Fingo tetap menguntungkan semua orang, Namun anda yang menjalankan perniagaan (dropship, trading dll), memilih sebagai Fingo Preferred Shopper (PS) paling menguntungkan untuk maksimakan rebate sehingga 30% ~ 40% selain mendapat banyak faedah lain.

Fingo


Sedikit info :

Anda Akan jumpa orang Tak bijak dengan bijak ambil peluang

Ketika orang cakap yunji scam di china . Mereka mengambil Masa 4 tahun untuk listed saham company ..

Saham : $5.09 ( grow )

Mereka menggunakan teknik social ecommerce untuk mengalahkan Alibaba yang listed , Alibaba listed 20 tahun .

Saham : $176.46 ( down )

Ko nak faham module 20 tahun atau 4 tahun ?

Itu pasal aku buat fingo sampai jadi Duit . Aku follow trend Dan ikut siapa yang setupkan Alibaba . Nak Tau Sapa baca biar jelas di web dibawah


>>>>>>  <<<<<<<<

1 comment:

  1. KESAKSIAN BAGAIMANA SAYA MENDAPATKAN PINJAMAN SAYA DARI PERUSAHAAN PINJAMAN DAN TERPERCAYA. Saya bernama Theresia Widiyasari dan saya tinggal di Australia, saya ingin menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman agar berhati-hati karena ada penipu di mana-mana. Beberapa bulan yang lalu saya tegang secara finansial, dan karena keputusasaan saya, saya dibohongi oleh beberapa pemberi pinjaman online dengan nilai Rp75.890.000. Saya hampir kehilangan harapan sampai seorang teman saya yang merupakan seorang polisi merujuk saya ke sebuah perusahaan pinjaman yang sangat andal bernama DONNAHALL FUNDING LLC yang meminjamkan saya pinjaman tanpa jaminan sebesar Rp950.000.000 dalam 24 Jam tanpa tekanan. Jika Anda membutuhkan pinjaman apa pun, cukup hubungi mereka sekarang melalui email: (donnahallfundingllc@gmail.com). Saya menggunakan media ini untuk mengingatkan semua pencari pinjaman karena saya melewati di tangan para pemberi pinjaman palsu.
    Jika Anda memiliki pertanyaan, hubungi saya: {theresiawidiyasari@gmail.com}

    ReplyDelete

About

Popular Posts