Trending

Thursday 4 April 2019

Satu item bertaraf inherited ancient super power utk pagar rumah


Alhamdulillah..sudah siap utk dimaharkan kpda yg berminat..inshaAllah
Satu item bertaraf " inherited ancient super power" utk pagar rumah , pagar perniagaan atau kedai anda.
Tinggal lagi 2 balang saja.
Boleh diuji sendiri nanti sbb seseorang yg ada terkena gangguan jin pasti akan bereaksi spontan asbab dari energi item inibila berada dekat dgn item.ini.
Item ini mmg dibuat ikut kaedah KARYA MELAYU LAMA yg hanyai segelintir otai otai saja mewarisinya dan ia perlu melalui bnyak proses sblom saya maharkan.
Warisan ini adalah dari Tok Putih yakni salah seorang pawang di raja kerajaan Melayu Melaka di sekitar Abad ke 15 yg juga guru dan shbt kepada Dato Hang Jebat di zaman itu.
Boleh ditanam 4 penjuru rumah atau letakan saja dlm rumah dan anda tgok srndiri bila org org yg ada masalah gangguan jin punya reaksi nanti dan stgh stgh tak akan berani masuk ke rumah anda sb tidak tahan energi alaminya..inshaAllah.
Jika anda seorang perawat, elok disimpan satu dlm rumah anda ..inshaAllah pesakit yg masuk ke rumah akan jadi tunduk dan x agresif..inshaAllah.
Pada yg ingin pagarkan rumah atau tempat berniaga..inilah item yg paling istimewa saya syorkan.
Sekiranya hendak dibuat pagar di tempat perniagaan..saya akan tambahkn hikmah serta aura pelarisan agar ia menjadi satu ikhtiar penarik pelanggan tanpa mengurangkan kekuatan pagar dan energi pemusnahan jin jin sihir/ jahat...inshaAllah.
Jgn risau..teman ajor cara gunanya nanti..inshaAllah.
Silakan tgok dan scan sendiri ya tetapi bagi yg ada masalah spt sihir dan jin anda akan rasai sendiri energi panasnya dan mungkin akan rasa gelisah, muntah , sakit kepala jika anda FOKUSKAN PANDANGAN anda pada pic item ni.
Oleh itu silakan fokuskan pandangan jika ingin merasainya.
Kepada shbt shbt yg boleh detect atau rasa energinya..dipersilakan utk berbuat demikian.
Bagi yg awam yg punyai tahap kepekaan RASA yg tinggi ..cuba halakn tapak tgn kanan pada pic , diniatkan dlm hati spt berikut:
YA ALLAH ..aku mohon redho Mu utk merasai energi item di pic ini dgn sempurna ...kun fayakun...Amiin.
Seterusnya zikirkan nama Allah berulang kali dlm hati anda dgn tenang serta kuatkan gemanya dlm hati anda hingga anda dpt merasai sensasi aura di tapak tgn anda..inshaAllah.
Teman x nak cerita lebih lebih ..tetapi semasa majlis BAIAH keilmuan Harakah Hidayah pada 31hb Mac yg lalu di Kuala Selangor ia telah diuji dan terbukti berkesan...alhamdulillah.
Jika ada yg berminat..bolehlah nanti pm atau whasap 0135329682.Abg Sany.
Tksih
Raja Mustika Alam Melayu
Puteri Mustika Alam Melayu
Puteri Bongsu Alam Melayu


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts