Trending

Thursday 4 April 2019

Memaharkn portal dimensi kpda orang awam mmg berisiko


Sejak saya posting ttg portal smlm bnyk yg bertanyakn saya ttg pemaharannya.
Memaharkn portal dimensi kpda orang awam mmg berisiko maklomlah ibarat kita beri kunci rumah kita kpda org lain.
Bermakna mereka bebas masuk utk berdamping . Yang dibimbangi nanti reaksi si pemahar dan ahli keluarga terutama jika ada kanak kanak atau bayi yg hijabnya masih dlm keadaan terbuka.
Walau bagaimana pun..ada kriteria dan syarat tertentu dan yg paling penting pemahar portal perlu punyai tingkatan batin yg tinggi atau sama aras dgn shbt dari alam sebelah tu.
Jika tidak..bercempera jiwa dan kacau bilau nanti..hihi.
Apa kata utk permulaan ini saya buka portal yg biasha biasha dulu..CONTOHNYA portal yg menghubungkn kita kpda penjara penjara ghaib di Gunung Jerai, Gng Tahan, pulau besar,kuala linggi, benting beras basah di perak dan tanjung tuan ke?
Atau portal utk dptkan shbt shbt yg boleh bantu dlm mengurut umpamanya.?
Tetapi jgnlah minta nak portal ke Bermuda Triangle..hihi.
Ini berguna utk perawat khususnya dgn penggunaan medium samada jenis kayu tertentu atau batu selonatah yg punyai energi alami yg mantap.
Dgn adanya direct portal ke penjara ghaib, jin dlm badan contohnya ditarik keluar oleh Perawat menggunakan shbt dari Alam sebelah melalui portal pada medium dan terus di hantar ke penjara ghaib secara teleportation..inshaAllah.
Bagi saya ini kurang berisiko jika dibandingkan kita buka pintu dimensi secara mutlak dgn purpose membawa segerombolan shbt dari kerajaan ghaib Majapahit kuno, Demak atau Mattaram kuno CONTOHNYA utk hajat hajat samada utk perang ghaib atau merawat umpamanya.
Mungkin ini satu tapak permulaan atau cara asas utk membolehkan pemahar pemahar mula berjinak jinak mengenali portal hingga saya yakin saya boleh maharkn portal dimensi yg sebenar pada mereka nanti...inshaAllah.
Terima kasih.
THERE CAN ONLY BE ONE..


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts