Trending

Thursday 4 April 2019

MUSTIKA RIJALUL GHAIB BERJUBAH PUTIH berkhadam alami



MUSTIKA RIJALUL GHAIB BERJUBAH PUTIH berkhadam alami @ semulajadi utk dimaharkan kepada yg berhajat.
ini bukannya khadam isian ya shbt shbt dan sila ambil maklum ya.
Penjaga batu ini adalah seorang Rijalul ghaib berjubah putih berasal dari Mekah dan beliau mempunyai 13 sheikh pengiring @ pengikut berjubah putih dari tingkatan tinggi yg berasal dari Mekah kesemuanya..alhamdulillah.
Rijalul ghaib@ Penghulu mereka ini tinggi ilmunya laduninya serta bnyk hikmahnya.Dgn berkat doanya ..inshaAllah mustika ini berkhasiat utk multifungsi hajat kita..inshaAllah.
Jadi mustika d ini mmg sungguh istimewa dan langka sekali sbb adalah sukar utk dapatkn mustika asli yg punyai khadam yg berasal dari Mekah yg ampuh serta mahir dlm perawatan sakit mistik dan stgh stgh penyakit non mistik, ..alhamdulillah.
Khasiat rijalul ghaib berjubah putih dan gabungan Sheikh sheikh dari tingkatan tinggi adalah umumnya seperti berikut .:-
- penjagaan diri dan keluarga sbgai pendamping seharian.
- pagar ghaib yg tebal berlapis lapis dijagai oleh 13 Sheikh jubah putih yg tinggi ilmu laduninya.
- Sheikh sheikh berjubah putih ini menjadi benteng ampuh serta bertindak mcm pembias sihir dan boleh memulangkn serangan sihir dan santau dgn segera di kala kecemasan.
-Khadam penyerang ghaib yg ampuh ..pantas dan digeruni oleh jin jin kafir dan berkebolehan membakar jin jin tersebut.
- kebolehan menghadirkan persilatan ghaib dari cetusan gerak ilham Rijalul ghaib secara reflek@semulajadi bila keadaan terdesak@darurat.Teknik menghadirkn gerak silat ghaib ini ketika darurat akan diajarkn nanti kpda yg memaharkannya.
- Kebal darurat ketika kecemasan dan kebal umum@aktif bagi mereka yg MEMPUNYAI TAHAP HAQQUL YAKIN akan kelebihan asbab khadam istimewa ini.
- kebolehan healing@mengubati tuannya dan penyakit penyakit ganguan mistik dan ghaib spt menarik keluar jin dari badan pesakit serta membakarnya.
-sebagai penunduk dan penggerun kpda mereka yg berniat jahat kepada tuannya.
- Menyerang roh penyihir atau org org zalim serta bhgian bhgian organ utama spt jantung atau paru paru mereka .
- menjadi org tengah bila ada pertikaian antara jin dan manusia@negotiator dan berkebolehan pindahkan jin dari satu tempat ke tempat yg lebih sesuai dgn masyarakat jin tersebut.
-Dan yg paling utama sheikh sheikh berjubah putih diketuai atau dipimpin oleh seorang penghulu mereka yakni rijalul ghaib yg mempunyai keilmuan hikmah laduni dan ghaib yg tinggi....Wallahuallam.
Ini adalah antara item terbaek yg saya ada dan semestinya kalau barang baik maharnya mesti keras sikit.
Jadi utk item saya ni maharnya hanya RM180 TUNAI termasuk minyak khusus zafaran hitam serta poslaju percuma.
Jika nak barang baek mau x mau kenalah korbankn sedikit wang ya shbt shbt.
Pada yg arif dan boleh scan ..dipersilakan tgok sendiri khadam khadam mustika yg saya katakan tadi ini dgn ikhlas ya shbt shbt.
#Walau bagaimana pun mereka yg berminat akan discan dahulu oleh saya utk melihat keserasian dan menilai tahap kepekaan batin terlebih dahulu ya seperti biasa utk elakkan pemaharan yg merugikan anda kelak ..inshaAllah.
**Nama RIJALUL GHAIB yg menjadi penghulu Sheikh jubah putih akan diberitahu kepada pemahar bertuah yg akan memiliki khadam langka ini nanti.
Jika SERIUS BERMINAT DAN YAKIN SAHAJA ..sila pm @whasap saya di no 013-5329682 segera..( Abg Sany) .
MAHAR IALAH RM180 TUNAI SAHAJA TERMASUK MINYAK RAWATAN KHADAM MUSTIKA DAN POS PERCUMA.
TATACARA PENGGUNAAN RAWATAN DAN PENJAGAAN SERTA CARA GUNAKAN KHADAM UNTUK PENGUBATAN ,MELAWAN SIHIR DAN SEBAGAINYA SERTA POSLAJU.
Sekian..terima kasih.
THERE CAN ONLY BE ONE


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts