Trending

Saturday 1 September 2018

MEMBUKA 7 CHAKRA BATIN SECARA JARAK JAUH


MEMBUKA 7 CHAKRA BATIN SECARA JARAK JAUH
==========================
Sesiapa ada masalah dan kesulitan dalam mempelajari ilmu hikmah & kebatinan kemungkinan gelombang Quantum Hikmah dari 7 Chakra Batin anda masih tertutup dan belum terbuka lagi.
Fungsi 7 Chakra Batin ini adalah untuk menjaga keseimbangan antara zahir dan batin.
Jika 7 Chakra Batin telah terbuka dan diaktifkan maka kita akan merasakan getaran dari frekuensi alam semesta yang sangat pantas dan kuat dinamakan Tenaga Rohani.
7 CHAKRA BATHIN YANG KITA SEBUT DENGAN LATHIFAH lAITU:
 Latifatul-qolby
Di sini letaknya sifat-sifat syaitan, iblis, kekufuran, kemusyrikan, ketahayulan dan lain-lain, letaknya dua jari dibawah susu sebelah kiri, Kita buat zikir sebanyak-banyaknya, Insya Allah pada tingkat ini diganti dengan Iman, Islam, Ihsan, Tauhid dan Ma’rifat.
 Latifatul-roh
Di sini letaknya sifat bahimiyah (binatang jinak) menuruti hawa nafsu, , letaknya dua jari dibawah susu sebelah kanan, Kita buat zikir sebanyak-banyaknya Insya Allah di isi dengan khusyu’ dan tawadhu’.
 Latifatus-sirri
Di sini letaknya sifat-sifat syabiyah (binatang buas) iaitu sifat zalim atau aniaya, pemarah dan pendendam, , letaknya dua jari diatas susu sebelah kiri, Kita buat zikir sebanyak-banyaknya Insya Allah diganti dengan sifat kasih sayang dan ramah tamah.
 Latifatul-khafi
Di sini letaknya sifat-sifat pendengki, khianat dan sifat-sifat syaitoniyah, , letaknya dua jari diatas susu sebelah kanan, Kita buat zikir sebanyak-banyaknya. Insya Allah diganti dengan sifat-sifat syukur dan sabar.
 Latifatul-akhfa
Di sini letaknya sifat-sifat robbaniyah iaitu riya’, takabbur, ujub, suma’ dan lain-lain, , letaknya ditengah-tengah dada, Kita buat zikir sebanyak-banyaknya Insya Allah diganti dengan sifat-sifat ikhlas, khusyu’, tadarru dan tafakur.
 Latifatun-nafsun-natiqo
Di sini letaknya sifat-sifat nafsu amarrah banyak khayalan dan panjang angan-angan, , letaknya tepat diantara dua kening, Kita buat zikir sebanyak-banyaknya Insya Allah diganti dengan sifat-sifat tenteram dan pikiran tenang.
 Latifah kullu-jasad
Di sini letaknya sifat-sifat jahil “ghaflah” kebendaan dan kelalaian, , letaknya diseluruh tubuh mengendarai semua aliran darah kita yang letak titik pusatnya di tepat ditengah-tengah ubun-ubun kepala kita, Kita buat zikir sebanyak-banyaknya Insya Allah diganti dengan sifat-sifat ilmu dan amal.
MANFAAT PENGAKTIFAN DAN MEMBUKA 7 CHAKRA BATIN.
1) Pengaktifan 7 Chakra Batin sangat penting untuk memudahkan keilmuan yang pernah ataupun yang akan dipelajari masuk menyatu kedalam peredaran gelombang energi aura tubuh.
2) Pancaran aura tubuh akan semakin bertambah terang dan Energi yang Anda miliki akan semakin tebal dan kuat.
3) Apabila aura seseorang terpancar bersinar indah maka daya tarik dan kehidupannya akan berubah menjadi lebih baik dan cemerlang.
4) Pancaindera keenam akan terbuka dengan sendirinya
5) Mudah mendapatkan firasat, ilham dan berbagai ilmu hikmah.
TAWARAN INI DIBUKA DALAM WAKTU YANG SINGKAT....
DAFTAR SEGERA UNTUK MEMANTAPKAN KEILMUAN ANDA SEKARANG JUGA.
BERMINAT... SILA KLIK PAUTAN WHATSAPP 011-10795239 DI BAWAH....


1 comment:

About

Popular Posts