Trending

Tuesday 4 September 2018

ASMA ALLAH AL HAADII. QOSAM ALHAADII




ASMA' ALLAH AL- HAADII.
QOSAM AL-HAADII.
Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh…Sahabat-sahabat yang aku hormati semuanya, tidak kira di mana jua berada. Baik dari dunia nyata mahupun sahabat-sahabat dari dunia ghaib. Segala puji syukur kehadirat Allah swt. Selawat senantiasa dihaturkan keatas Junjungan Baginda Nabi Muhammad saw. Tiada setitik niat pun dihati ini untuk menggurui siapa, hanya mencari dan mengharap ridho Allah swt semata. Dan dengan kerendahan hati yang paling dalam, izinkan aku yang miskin ilmu lagi dhoif ini, berbagi sedikit ilmu dan pengalaman untuk dikongsi bersama sahabat-sahabat semua.... Insha Allah....
ASMAUL HUSNA AL–HAADII.
Asma’ Al- Haadii ini aku terjemahkan dari Kitab Syumusul Anwar Hal 13-14 dalam bab ke khususan Asmaul Husna. Barang siapa yang senantiasa membaca Asma' Al- Haadii dalam beberapa hari, maka Allah S.W.T tundukkan baginya semua Makhluk. Bagi Asma' ini mempunyai rahasia yang sangat agung serta Khodam dari golongan Malaikat Ruhanny Al- ‘Uluwiyyah yaitu :
SAYYID DAMROOYAAIL..
TATA CARA MENGAMALKAN ASMA' AL-HAADII.
* Membaca Asma' ini setiap hari 7000x dalam keadaan suci
( mempunyai wudhu ).
* Pada setiap hari Jumaat asapilah ruangan kita(tempat ritual) dengan Lubban Jawa(kemenyan) kemudian bacalah Qosam Khusus untuk Asma’ Al Hadii ini 100 x.
* Dawamkanlah / Istiqomahkan amaliah ini selama 40 hari.
* Maka sesungguhnya seorang khodam dari golongan Malaikat Ruhanny yang bernama Sayyid Damrooyaail akan hadir di hadapan kita dengan terlihat jelas oleh kedua mata kita( zahir / bukan dilihat dengan mata hati/batin ).
* Maka janganlah takut padanya dan mintalah dari khodam Syyid Damrooyaail agar dia memberikan sebentuk cincin perak yang tertulis pada cincin tersebut Ismullahil 'Adzom ( nama Allah yang sangat agung ).
* Maka sesungguhnya khodam Sayyid Damrooyaail akan memberikan nya kepada kita, kemudian memberikan syarat dan larangan-larangannya.
* Setelah itu pakailah cincin tersebut ditangan kanan kita. Jika suatu waktu kita ingin menggunakannya untuk menundukkan makhluknya Allah S.W.T, gerak- gerakkanlah cincin tersebut pada jari kita lalu berikan isyarat dengan jari pada orang yang ingin kita tundukkan, dengan cara isyarat jari ditunjukkan kepadanya sambil diputar- putar telunjuk kita. Maka dengan izin Allah S.W.T orang tersebut akan tunduk pada apa yang kita perintahkan dengan seketika. Dan kemampuan lain dari cincin tersebut adalah dapat menarik Makanan, Minuman, Uang, Menghancurkan musuh, Membunuh Musuh yang zalim.
Dan inilah Qosam Khusus Al- haadii yang dimaksud :
QOSAM AL HAADII.
ALLAHUMMA INNI AS ALUKA BI HA-IL HIDAYATI WA BI DAALID DAYMUUMIYYATI WA BI ALIFIL WAHDANIYYATI AN TASKHORO LII DAMROYAAIILA ALMALAKAR RUHANIYYA AS ALUKA AYYUHAL MALAKUR RUHANIYYU WA AQSAMU ‘ALAIKA BI HA-IL IHATOTI WA BIL MALAIKATI ALLADZIINA YUDAWWIRUUNA HAULAL BAYTIL MA’MUURI WA HUM WAAHAMUUNA WA ZIKRUHUM MIN HAYSUT TAJALI HUWA HUWA WA MIN HAYSUT TAROQI HA HA WA BINAHRID DAAIRI DAWWIROONIL HA-I WA BI ‘ADZOMATI MUKAWWIRIL ‘AALAMIL ULWA WAS SUFLA MINAL ‘ARSYI ILAL FAROSYIMISLUL KURROTI WA MA FIIHIMA WA MA BAYNAHUMA QOD ILTAQOHUMAL MALAKU FI FIIHI WA HUAWA MUNTADZIRU LI AMRIL MALAKIL HAADII WA BIL ISMIL MAKTUUBI ‘ALA JABHATIHI WA BIL HURUUFIL MARQUUMI HUNAAKA WA BIL BUHURIL ‘ADZBATI WAL MALIHATIL LATII TAJRII ILLA MA AJABTANII AYYUHAR RUHAANII WA MA AMRUNAA ILLA WAHIDATIN KALAMHI BILBASHORI AW HUWA AQROBU INNALLAHA ‘ALA KULLI SYAY-IN QODIIR.
Dan untuk Asma' Allah Al-Haadii ini juga mempunyai Jadwal yang harus ditulis oleh pengamal Asma’ ini pada waktu- waktu yang baik ( Ahad, Isnin, Khamis, Jumaat semuanya pada jam 6- 8 pagi ). Jadwal yang dimaksud ada di bagian foto di bawah.
SEMOGA BERMANFAAT...
SEKIAN....
Seperti biasa ambil sisi positif dari keilmuan ini. Yang negatif jangan di ambil. Kekuatan yang tak bisa ditandingi adalah kekuatan daripada Allah swt Sang Maha Pencipta.
Sekiranya ada tutur bahasa dan tingkah laku yang tak berkenan dihati para sahabat-sahabat semua, aku. Tok Penjejak Badai dengan merendahkan diri memohon maaf....
TERIMA KASIH....
OLEH :
TOK PENJEJAK BADAI.


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts