Trending

Tuesday 12 May 2015

[PANAS] AIDIL BONGKAR SIKAP RITA.


Aidil Zafuan Abdul Razak,bekas suami Rita Rudaini dalam perbicaraan mengenai tuntutan mutaah sebanyak RM 300000 yang di tuntut oleh Rita Rudaini merasakan Rita tidak layak menerimanya.

Ini kerana beliau menyatakan yang perbelanjaan yang di tangung olehnya amat tinggi,terutamanya setelah beliau mendapat anak bersama isteri barunya,Zarema.Nafkah kedua anaknya bersama Rita turut di tanggung.

" saya juga turut menanggung kedua ibubapa saya,bil-bil ultiliti selain daripada hutang peribadi seperti kenderaan yang di gunakan untuk bekerja".

"selain itu untuk kedua anaknya lelaki saya telah menyediakan simpanan Tabung Haji untuk mereka dan perlindungan insurans".

Aidil turut menyatakan yang Rita tidak layak mendapat tuntutan mutaah itu kerana sumbangannya dalam perkahwinan mereka.Antara sikap Rita yang di bongkar Aidil adalah :

- tidak menerima ibubapanya sebagai keluarga sendiri.

- sepanjang tempoh perkahwinan Rita tidak pernah mengikutnya pulang ke rumah ibubapanya.

- gagal melaksanakan tugas sebagai isteri yang baik.

- jarang memasak dirumah kerana sibuk dengan urusan luar.

- urusan rumahtangga banyak di lakukan oleh pembantu rumah.

- sekiranya ibubapanya datang ke rumah,ibunya terpaksa memasak untuk mereka.

Aidil juga mendakwa Rita selalu mendesaknya.Menggunakan media sebagai satu cara menghentamnya yang mana itu telah menjatuhkan maruahnya.Di sebabkan sikap yang demikian membuatnya tawar hati dalam perhubungan mereka dan bertindak keluar dari rumah kelamin.


sumber ; Sinar Harian Online.


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts