Trending

Tuesday 12 May 2015

Berhati2 ya semua penyamun tarbus banyak skrg ni di lebuhraya


Peringatan penting kepada pengguna lebuhraya .petang tadi saya singgah diRR senawang untuk ke toilet.Selepas itu saya meneruskan perjalanan ke Melaka.tak sampai seminit kereta saya mengeluarkan isyarat supaya check tayar .selepas itu saya berhenti di tepi jalan.tiba tiba dua orang India berhenti di depan kereta saya.saya cepat2 masuk kereta dan meneruskan perjalanan dan mereka terus mengekori kereta saya serta memberi isyarat suruh berhenti.Namun tiba tiba kereta peronda plus dtg, dan mereka terus melarikan diri.Bila diperiksa tayar kereta tayar saya sengaja dibuang tiubnya agar anginnya keluar...Oleh itu diingatkan agar rakan rakan Fb semua berhati bila berhenti di RR..


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts