Trending

Monday 13 July 2020

Durian Musang king area Beaufort dari supplier



Hari ini sempat mencuba durian Musang king area Beaufort dari supplier . Isinya amat pekat berbanding dengan Musang king sebelah semenanjung. Walaupun buah yang diberi untuk Cuba cuma saiz kecil dalam 1.3 kg , tetapi rasanya agak pahit .
Bagi sesiapa yang berminat untuk membeli durian Musang king , saya Ada tolong rakan saya jual dalam RM60 sekilo . Area Kota Kinabalu sahaja . Buah sekarang agak terhad sebab banyak masih di atas pokok . Harga bagi saya agak berpatutan di kawasan Kota Kinabalu Sabah pada Masa ini kerana Ada yang menjual sehingga RM75 sekilo tetapi kalau dibandingkan dengan durian sebelah semenanjung memang agak Mahal . Tolong jangan kecam saya . Anggaran buah yang dapat adalah dalam lingkungan berat 1.5-2.2 kg .
Saya tengah buat Cara 'pre-order' sahaja sebab buah betul betul kurang. Bagi nama Dan no telefon serta berapa biji yang hendak dibeli . Saya akan catit nama anda dahulu Dan siapa cepat , dia akan dapat dulu . Durian jenis lain akan disusuli jika buah sudah mula jatuh. Kalau nak Whatsapp saya terus pun boleh . 0102211795 . Harap dapat menikmati durian yang sedap .


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts