Trending

Friday 25 October 2019

Bagaimana TURBO GREEN Phytoplankton Membantu Anda dalam Menternak Kutu air Moina Sp Daphnia


Bagaimana TURBO GREEN Phytoplankton Membantu Anda dalam Menternak Kutu air Moina Sp/Daphnia longsipina/Pulex/Magna/Infusoria???
Apa itu TURBO GREEN Phytoplankton??
Turbo Green Phytoplankton (TGP) adalah sejenis Phytoplakton Starter/induk Pemula bagi memulakan proses pembiakan Phytoplankton..
Apa itu PHYTOPLANKTON???
Phytoplankton adalah secara meluas dianggap sebagai salah satu organisma terpenting di dunia, kerana menjadi bekalan makanan Paling utama kepada hidupan akuatik.
Bagi kebanyakan hidupan laut dan Hidupan Air tawar,Phytoplankton adalah makanan utama mereka untuk meneruskan pembiakan dan kelansungan hidup mereka,Seperti Zooplankton dan hidupan air lainnya..
Apa pula Zooplankton ni????
Zooplankton adalah juga sejenis hidupan air yg menjadikan phytoplankton sebagai makanan utama mereka,
Zooplankton yang lebih dikenali sebagai Plankton,Kutu Air,Moina sp,Moina Macrocopa,Daphnia longsipina,Daphnia pulex,Daphnia Magna,infusoria,Copepod,Cladocera dan lain2 lagi..
Untuk menghasilkan kadar Pembiakan yang tinggi ke tahap MAKSIMA bagi Zooplankton atau kutu2 air,mereka memerlukan makanan yg mempunyai enzim yang Terbaik bagi membantu meningkatkan pembiakan mereka ketahap yang Maksima.
TURBO GREEN Phytoplankton adalah sejenis Makanan Favourite Utama yang Paling TERBAIK kepada Zooplankton seperti Moina sp/Daphnia Longsipina/Pulex/Magna mahupun Infusoria dan lain2nya untuk meningkatkan Pembiakan mereka ke tahap Yang Paling MAKSIMA!..9999999 perghh!!..
Cepat2 dapatkan segera..pilihan no 1 para kutu2 d luar sna ..😂😂😂 meh pm meh..kutu ayak pun ada jual noh..meh pm kutu air skali meh,harga Pecah Kedai der..😬😉









Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts