Trending

Saturday 14 September 2019

MUSTIKA AKAR KERAMAT ANUGERAH AGUNG sangat Ampuh dan Dahsyat


MUSTIKA AKAR KERAMAT ANUGERAH AGUNG(sangat Ampuh dan Dahsyat)
****Powerful Secret Weapon****
*MANFAAT AKAR KERAMAT ANUGERAH AGUNG (KAYU PUKAU GENDAM ) 
1) Apabila MUSTIKA AKAR KERAMAT di bawa, apabila ada orang yg berniat jahat maka dgn serta-merta ia menjadi bingung & keliru. Orang tersebut InSya ALLAH akan jadi seolah hilang ingatan & lupa terhadap tujuan buruknya.
Melihat kepada senario hari ini adalah sangat penting ianya dijadikan wasilah ikhtiar terhadap jenayah yang berleluasa di mana-mana khususnya terhadap wanita. Sekaligus menjadi sarana terbaik untuk scanning sekaligus meredam terhadap sebarang muslihat dalam hubungan sosial atau urusan rasmi termasuk penipuan dalam perniagaan dan sebagainya.
2) Sudah banyak terbukti MUSTIKA AKAR KERAMAT yg di simpan dalam suatu bangunan seperti rumah, kedai, pejabat, premis perniagaan termasuk kebun atau ladang InSyaALLAH mampu melindungi tempat tersebut dari kecurian, perompakan & sebarang tindakan jenayah lainnya sama ada dari makhluk yang nyata seperti manusia mahupun makhluk halus seperti pukau, kecurian dari toyol atau serangan sihir oleh bangsa jin.
3) Bila terdapat orang yg berilmu atau memiliki kesaktian mahu melakukan kejahatan seperti membuat serangan ghaib dgn mengirim santau dan sebagainya, maka InSyaALLAH pemiliknya akan memiliki daya kepekaan yg tinggi sehingga ia terlebih dahulu dapat menangkap isyarat ancaman bahaya yg akan terjadi kepadanya dengan pelbagai cara sama ada melalui gerak hati, mimpi atau terjadi petunjuk tertentu yg menghalangi pemilik menuju tempat tujuan atau berhubungan dgn orang-orang berkenaan.
4) Sarana proteksi utk kenderaan seperti kereta, motosikal dsb daripada kecurian, samseng jalanan atau sebarang perkara yg merugikan pemiliknya InSyaALLAH.
5) Dapat mengenal pasti orang sekeliling mana yang baik atau buruk termasuk teman sendiri yg mungkin terdapat di antara mereka yg munafik dgn bermuka2 atau istilahnya talam dua muka yg terkadang terdapat manusia di depan lain & bukan main baik lagi dgn drama yg penuh kepura-puraan namun di sudut tersembunyi ia menjadi gunting dalam lipatan yg suka menikam dari belakang. Mungkin saja dalam berbuat baik ia menyimpan maksud tersembunyi yg buruk utk kepentingan dirinya kerana dengki, dendam dsb. InSyaALLAH pemilik akan merasakan aura negatif tsbt sekaligus dapat mengenalpasti nanti kelompok berkenaan.
7) Memunculkan perisai ghaib yg bersifat meredamkan segala bentuk serangan emosi seperti kemarahan dsb atau sejenis senjata sama ada secara zahir mahupun batin InSyaALLAH.
*PENTING!!! SEGALA MANFAAT / KHASIAT / TUAH AKAR KERAMAT ADALAH SEMATA-MATA ANUGERAH DARI ALLAH SWT.IA BERSIFAT IKHTIAR & WADAH DOA YG TERJADI DGN IZIN ALLAH YANG MAHA KUASA.*
*PENGARUH & CARA KERJA MUSTIKA AKAR KERAMAT*
Pengaruh MUSTIKA AKAR KERAMAT akan mengenal pasti objek sekaligus bertindak langsung ke fikiran bawah sedarnya secara alamiah dalam ertikata tanpa sebarang campurtangan atau pengarahan pemiliknya.
Malah tanpa pengetahuan pemiliknya sama sekali kerana pola kerja MUSTIKA AKAR KERAMAT mendeteksi secara ghaib segala energi negatif yg dianggap mengancam pemiliknya. Sifatnya adalah mengacaukan fikiran jahat & perasaan buruk sesiapa saja yg berhubungan dengannya dgn menjadikan orang berkenaan lupa, hilang ingatan, bingung & keliru selama ia berhubungan dgn pemilik.
Hal tsbt boleh terjadi dalam waktu yg lama sehingga ia tidak mampu atau tidak jadi melakukan niat jahatnya. InSyaALLAH akan dapat dikenalpasti nanti oleh pemilik berhubungan entiti negatif tsbt melalui deteksi aura negatif. Secara terperinci akan dijelaskan hanya kepada pemahar sahaja untuk menjaga kerahsiaannya sekaligus cara pemulihan orang yg telah terkena bahang MUSTIKA AKAR KERAMAT.
*"TIADA PANTANG LARANG ATAU PENJAGAAN KHUSUS."*
*KOLABORASI*
MUSTIKA AKAR KERAMAT adalah kolaborasi antara daya ALAMI & KALAMI.
Secara alamiah ianya merupakan titipan rahsia ILAHI yg tersimpan pada alam semesta yg sedikit sekali kita diberi pengetahuan dalam penerokaan hikmah ciptaanNYA. Semoga dgn mengetahuinya menjadikan kita hamba yg bersyukur dgn cara memanfaatkannya untuk beroleh kebaikan dari percikan nikmat ALLAH yg tidak terhitung banyaknya.
Manakala secara energi kerohanian, menepati prinsip beragama yg mengedepankan doa sebagai senjata orang mukmin, maka MUSTIKA AKAR KERAMAT tersebut menjalani proses pengisian awrad khusus dgn tujuan mengharapkan redha ALLAH agar setiap yg menggunakannya beroleh keberkatan & ma'unah dari ALLAH YANG MAHA KUASA dalam mencapai tujuannya. Ini bermakna fizikal akar tsbt dijadikan wadah bagi limpahan doa atau mudahnya umpama jasad bagi ruh.
InSyaALLAH kunci MUSTIKA AKAR KERAMAT akan diberikan kepada pemahar sebagai PASSWORD bagi mengakses energi ILAHIYAH tanpa batas. Dengan demikian dapatlah kita berpegang kepada Prinsip TAUHID bahawa segala manfaat dari MUSTIKA AKAR KERAMAT ini adalah semata-mata ANUGERAH DARI ALLAH sebagai MA'UNAH atau pertolongan YANG MAHA GHAIB.. ALHAMDULILLAH.
Khasiat, Tuah, Manfaat khusus
Insya Allah untuk Kelancaran merintis usaha. Kelancaran berbisnes dan memudahkan urusan negosiasi. Memudahkan meraih jabatan. Terhindar dari mutasi yang tak dikehendaki. Kemudahan mencari pinjaman hutang. Kemudahan menagih hutang.
Mendatangkan pelanggan / nasabah. Membangkitkan energi gendam tingkat tinggi.Memudahkan mempengaruhi fikiran orang lain.
Wajah tampil menawan dan mempesona memikat yang melihatnya. Kewibawaan disegani dan dihormati siapapun. Membangkitkan energi pengasihan pemikat tingkat tinggi. Membangkitan energi puter giling. Memudahkan menarik jodoh. Mudah memikat pasangan. Memikat pasangan lebih dari satu.
Menumbuhkan perhatian bos/pimpinan. Meluluhkan pasangan yang keras sulit diatur. Pelet jarak jauh membangkitkan rasa rindu pada pasangan. Menangkal santet guna guna dan mengembalikan pada penyerang secara automatik. Meluluhkan amarah seseorang sehingga tunduk dan takluk. Ditakuti bangsa jin dan dijauhi dari gangguan jin jahat. Mempunyai energi pengubatan orang kerasukan dan mengusir jin dari tempatnya. Menambah kekuatan pusaka koleksi anda.
Dalam meditasi membantu sangat cepat dan luarbiasa masuk ke titik hening kawah rasa sehingga membuat fikiran tenang dan mudah menerima ilham ataupun petunjuk dari RIJALUL GHAIB
Pemusnah ilmu kebal,sesakti apapun lawan anda jika anda tetak,tusuk atau pukul dengan menggunakan Akar keramat ini,insya ALLAH akan tawar,ilmu lawan tidak akan berfungsi baik.
Sangat sesuai digunakan untuk keselamatan dari serangan lawan,perkelahian masal,selamat dari dibelasah, pagar badan/perisai diri /benteng pertahanan dari segala bentuk kejahatan baik secara nyata mahupun ghaib
Tahan tetam/bacokan kekebalan apapun insyaAllah untuk keselamatan serangan apapun tidak akan menyebabkan luka serius yang akan membahayakan nyawa atau tubuh anda,, bukan untuk kesombongan apalagi menindas orang lain,,bukan diperuntukan untuk tontonan atau pameran.
Kekebalan Tingkat tinggi sanggup melumpuhkan lawan dalam sekejap, Kebal berbagai macam senjata api, Tusuk, Palu, Pukulan, dan berbagai macam senjata tajam lainya.
“NB : Hasil dan manfaat dari sarana ini akan berbeza-beza terhadap masing-masing individu.”
Kesan Sampingan Negatif Mustika Akar Keramat saat lupa dalam memberi minyak, terbawa ke tandas, satu tempat dengan pusaka lain dan sebagainya, sangatlah aman dan tidak ada kesan sampingan negatif.
Penerima Warisan Mustika Akar Keramat boleh di wariskan ke anak, cucu, isteri, saudara, kerabat, sahabat dan siapa pun, proses pemberian warisan Akar Keramat cukup anda berniat dalam hati dengan penuh keikhlasan dan ketulusan yang paling dalam.petunjuk khusus kunci pemindahan energi kepada pemilik baru akan dijelaskan kepada Anda.
Keaslian Mustika Akar Keramat Anda tidak perlu bimbang kerana kami memberikan Jaminan 100% Asli, Dijamin Natural Semulajadi, dan Dijamin Bukan Sintetik buatan Manusia.
Insya Allah Mustika Akar Keramat Yang Langka ini yang terbaik dan sangat langka serta jarang sekali untuk didapatkan. Silakan buktikan! Kami menawarkan Barang Mistik Asli Nyata dan tidak menjual mitos atau cerita apapun.Anda buktikan dan Anda akan percaya..Insya Allah
Pantangan Kegunaan Mustika Akar Keramat Anugerah Agung
dilarang menyembahnya kerana hanya kepada Allah SWT kita Wajib Menyembah, selebihnya kerana proses mendapatkannya dengan jalan yang baik tanpa ada unsur perjanjian tumbal dengan para khodam dan para jin, maka pusaka tersebut tidak ada pantangan sama sekali, boleh untuk semua agama,dapat dimiliki bagi yang Sudah atau Belum mempunyai pusaka.
Salam Hormat:

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts