Trending

Friday 13 September 2019

Datin Shahida dedah kenapa Syukri 0KU terpaksa diberhentikan


Siapa sangka niat asalnya mahu membantu namun berakhir dengan kejadian yang tidak diingini. Ramai mengenali pasangan jutawan ini yang pemurah dan laju menghulurkan bantuan buat insan yang memerlukan. Namun, terkini Datin Shahida Dedah Kenapa Berhentikan Adik Syukri 0KU Dan Mendakkwa Dia Difitnoh. Tak Sangka Ini Yang Sebenarnya Terjadi..
Ramai sudah tahu, adik Syukri ini seorang yang 0KU yang mempunyai masalah pendengaran (pek4k) dan juga tidak boleh bercakap secara verbal (b1su). Syukri sebenarnya peminat tegar Dato’ Aliff dan dia begitu teruja berjumpa dengan Dato’ Aliff.
Adik Syukri berasal dari Segamat, Johor ini datang semata-mata untuk berjumpa dan ingin bekerja dengan Dato’ Aliff. Alhamdulillah Dato’ Aliff telah membantu Syukri dengan peluang pekerjaan dan juga turut menyediakan tempat tinggal untuknya
Tetapi sejak akhir-akhir ini Dato’ Aliff dan isterinya, Datin Shahida tidak lagi berkongsi gambar, video atau apa-apa mengenai adik Syukri lagi. Ramai yang tertanya-tanya ke mana adik Syukri itu pergi dan apa yang terjadi kepadanya di ruangan komen.
Yang terbaru menerusi InstaStory, akhirnya Datin Shahida menjelaskan apa yang berlaku. Datin Shahida mendakwa dia dif1tnah oleh individu yang mengatakan dia cuba mengambil kesempatan ke atas adik Syukri. Datin Shahida menaffikan seker4s-ker4snya dakwwaan itu dan terpaksa menceritakan apa yang sebenarnya berlaku.













Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts