Trending

Wednesday 4 April 2018

Usia Kanak-Kanak CANTIK Ini Baru 7 Tahun, Tapi Saiz ‘ITUNYA’ Sangat Wah


Dada bersaiz 30C kini dimiliki oleh gadis kecil berusia tujuh tahun ini. Ibunya menyerah kalah selepas membenam pelbagai soalan yang dilontarkan anaknya selama dua tahun berturut-turut dan sepanjang hari.
Seorang kanak-kanak dari Glendale, California, Amerika Syarikat, mempunyai permintaan tidak masuk akal. Dia ingin punya p4yudar@ besar seperti perempuan dewasa. Kanak-kanak tersebut, Juliet Manson tetap berkeras mengajukan permintaan kepada orang tuanya terus menerus selama dua tahun terakhir.
Dia meminta untuk mempunyai implan p4yudar@ dengan cara melakukan pembedahan. Ibu kanak-kanak kecil ini, Dana Manson mengatakan dia telah cuba meyakinkan anak kecilnya bahawa p4yudar@ nya akan tumbuh apabila tiba waktunya.
Sayang, kanak-kanak berusia tujuh tahun itu enggan menunggu kerana sangat taksub dengan implan p4yudar@.
“Dia akan bertanya kepada kami beberapa kali sehari. Tidak ada yang dia inginkan di dunia ini selain mempunyai p4yudar@,” kata Manson. Kerana bimbang dengan keinginan si anak, dia berjumpa dengan pakar psikiatri untuk membantu beliau memusnahkan obsesi tidak masuk akal anak perempuannya itu.
Setelah bertemu beberapa sesi dengan Juliet, psikiater ternama Eduardo Ramirez membuat kesimpulan yang kanak-kanak itu mengalami kemurungan berat kerana kurangnya kepercayaan diri dalam berpenampilan sehingga operasi p4yudar@ menjadi salah satu penyelesaiannya.
Atas nasihat pakar psikiatri, Manson mencari klinik di Amerika Syarikat dan Mexico. Namun, tiada satu pun klinik yang bersedia untuk melakukan pembedahan pembesaran p4yudar@ pada kanak-kanak kecil.
Setelah melakukan pelbagai pencarian, akhirnya Manson bertemu dengan doktor sebuah klinik di bandar Hangzhou, China, yang bersedia untuk melakukan operasi implan keatas Juliet. Operasi yang dilakukan pada 24 Disember tersebut berlangsung selama kurang dari dua jam.

Kini Juliet mempunyai p4yudar@ dengan saiz 30C seperti yang diinginkannya. “Dia sangat senang dengan p4yudar@ barunya,” kata ibunya. Meski keputusannya dikritik orang ramai, tetapi Manson tak menyesal kerana ingin melakukan yang terbaik untuk anak kecilnya itu.
“Seperti ibu lain, saya ingin anak perempuan saya bahagia”. Kisah kanak-kanak ini menarik perhatian dunia setelah dia memposting foto dirinya di Instagram. Ramai yang mencela orang tuanya kerana membiarkan anak perempuan mereka menjalani pembedahan plastik di usia yang masih sangat muda.


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts