Trending

Wednesday 4 April 2018

Perempuan Melayu dah Berani Dan Bangga Tayang ‘Aset’ Menggelebeh


Perempuan Melayu dah Berani Dan Bangga Tayang ‘Aset’ Menggelebeh
Muka bukannya tak cun, cantik aje pun tapi akal kosong! Macam otak udang!!! Awat la teringin sangat nak jadi minah jalang, hah. Tak malu ke gambar tersebar dengan ‘aset’ menggelebeh cenggitu.
Minah ni memang seksi habis la dan menggiurkan. Saja aje kan minah ni pakai gaun tidur yang nipis pastu focus gambar tu kat ‘aset’ dengan cahaya bagi nampak putih gebu.



Tapi tu la bila gambar dah tersebar ni kat media sosial ni, bukannya ada orang nak puji cantik ke apa. Bertan-tan maki ada la. Ada yang kata perempuan sundal la. Lelaki yang bagi komen pun kata diorang naik geli kalau selebeh cenggitu.
Miss Hana sebagai perempuan pun malu nak tengok gambar cenggini. Minah ni dah tak ada maruah bila bergambar cenggitu. Maruah tu patut dijaga tapi senang aje biar dipijak-pijak. Semua tu berpunca dari diri sendiri yang bodoh tak tau jaga diri.
Bila orang kata bodoh marah, so tak payah la nak tayang sangat ‘aset’ yang patut tak ditunjukkan tu kat orang, walaupun pakwe minta. Nak malu dan dihina mesti la perempuan dulu yang kena. Tu pun tak boleh fikir ke?? -MissHana/Utaranews.com.

Remaja melayu semakin berani tayang gambar panas di media sosial
Hah, muaknya dengan perangai puak macam minah ni!! Tak habis-habis nak cari publisiti murahan cenggini, tak dapat nak jadi retis. Dengan cara tayang gambaq menggoda dan ‘panas’ pun boleh la nak popular noh.
Tu la modal sesetengah orang yang suka cari perhatian orang nak kenali diorang. Perasaan malu tu tak payah nak habaq lagi la, dah lama terhapus dalam diri tu!! Bangga pulak tu apa-apa yang dimuatnaik di laman sosial walaupun tanpa seurat benang ditayang free gitu aje.
Macam minah sengah ni la, menyampah betul la! Dah tayang gambar tu untuk tatapan kat media sosial, lepas tu siap dengan status cenggini..
‘Komen bukan-bukan, aku block!”
Boleh blah dengan ‘block’ dia tu, habaq aje la nak cari perhatian dari orang! Dah muatnaik gambaq cenggitu sapa yang nak komen baik-baik, lain la ‘kawan’ sendiri yang sekepala dok ‘like’. Sama-sama nak menjahanam aje suka semua ni!
Pakai enset canggih cenggini jadinya, lepas tu berlambak pulak dengan media sosial yang boleh berkongsi gambar dan status sekarang ni…
Tapi tu la sesetengah orang ni tak pandai nak menggunakannya dengan sebaiknya dengan kemudahan tu. Benda-benda yang  bodoh dan menjahanamkan diri tu la diorang dok galak buat!! MissHana/Utaranews.com


Walau pun kurang diperkatakan di negara ini, ramai juga yang maklum semalam merupakan ‘No Bra Day’ atau Hari Tanpa Coli yang disambut di negara barat.
Tarikh 13 Oktober dipilih oleh aktivis kanser payudara sejak 2011 sebagai hari yang diraikan untuk mengingatkan masyarakat tentang kanser payudara yang menjadi pembunuh utama kaum wanita.
Pada tarikh ini wanita digalakkan memakai pakaian tanpa coli sebagai simbolik menyokong penghidap kanser payudara yang berjaya melawan penyakit ini tetapi kehilangan aset penting buat wanita.
Kempen ini mendapat sokongan memberangsangkan apabila ramai kaum hawa berkongsi gambar tanpa coli mereka di laman sosial semalam dengan hashtag #nobraday





Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts