Trending

Wednesday 4 April 2018

5 Bahagian Tubuh Wanita Yang Paling Ingin Disentuh Lelaki!


Apabila bersembang ke bahagian tubuh wanita yang paling disukai oleh lelaki, mungkin orang akan memikirkan payudara atau pinggang, tetapi ternyata salah!
Menurut satu kajian baru-baru ini dari Jepun, 5 bahagian tubuh wanita yang paling ingin disentuh oleh lelaki,

No.5: Rambut


Rambut Daripada menyentuh bahagian fizikal, lelaki juga suka menyentuh rambut wanita kerana halus dan harum. Menyentuh rambut juga boleh menambah kedekatan emosi.

No.4: Peha


Tidak dapat dinafikan bahawa paha adalah bahagian seksi dan paling dekat dengan bahagian peribadi. Paha yg pejal juga cenderung lebih lembut dan lebih suka untuk dipegang, terutamanya jika paha licin, lelaki harus klepek-klepek! paham kan..

No.3: Dada


Ramai orang berfikir dada akan berada di kedudukan teratas, tetapi ternyata dada jatuh ke tempat ketiga! Tidak kira saiznya besar atau kecil, lelaki akan selalu ingin tahu tentang bahagian ini.

No.2: Pinggul



Ramai lelaki tertarik kepada lekuk tubuh bahagian belakang atau pinggang wanita, terutamanya ketika berjalan. Walau bagaimanapun, bukan hanya lelaki yang suka memberi perhatian, wanita juga kadang-kadang suka memberi perhatian juga..

No.1: Lengan atas



Ternyata lengan atas adalah bahagian pertama yang kebanyakan orang mahu menyentuh! Memegang lengan seorang wanita bukan sahaja dapat menambah kedekatan, tetapi juga lembut dan mudah dicapai. Sekurang-kurangnya lelaki tidak perlu bimbang akan ditampar atau dicop pervert jika mereka menyentuh bahagian ini!
Tetapi sudah tentu tidak semua lelaki adalah sama. Setiap orang mempunyai kesukaan mereka sendiri. Bagaimana anda berfikir urutan ini? Setuju semua?


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts