Trending

Wednesday 4 April 2018

Fuhh Terjojol…VIDEO Aksi Seksi Ketika Yoga Hingga Menampakkan..


Belum lagi reda dengan isu memperlekehkan telefon pintar Samsung, adik Neelofa sekali lagi dikecam netizen selepas gadis itu memuat naik videonya menerusi Insta Storie melakukan senaman yoga.
Apa yang mencetuskan kontroversi apabila gadis berusia 17 tahun itu dikatakan melakukan senaman yoga dengan aksi dan gaya yang menggoda.
Sememangnya Ameera Khan memiliki bentuk badan mantap yang menjadi impian setiap wanita.
Namun video tersebut menunjukkan seolah-olah Ameera ingin mencari publisiti murahan. Rata-rata netizen seperti tidak melepaskan peluang untuk meninggalkan komen kecaman.
Baik tak payah pakai baju..



Sebelum ini Netizen Ju Ada Menegur Adik Neelofa ‘Payung’ Bra Hitam



TAK tahulah apa nak jadi dengan budak-budak sekarang ni, agaknya kalau kekal adat ketimuran akan dipandang kuno, ya?
Adik kepada personaliti popular, Neelofa iaitu Ameera Khan sememangnya terkenal dengan sikapnya yang outspoken atau lantang bersuara (adakalanya tak bertempat) dan gemar bergaya sedikit seksi.
Jika sebelum ini pelbagai kontroversi telah terpalit pada imej si cantik manis ini oleh kerana keputusannya untuk tidak lagi berhijab dan memakai pakaian yang terdedah, kali ini Ameera telah menjadi buah mulut sekali lagi kerana memuat naik gambarnya memakai pakaian mencolok mata sehingga terserlah colinya yang berwarna hitam!


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts