Trending

Saturday 26 August 2017

KEROSAKAN GEGENDANG TELINGA


Saya nak kongsikan satu lagi testimoni dari Perak..
☆ KEROSAKAN GEGENDANG TELINGA ☆
Bekas seorang kakitangan RTM. Beliau telah mengalami kerosakan gegendang telinga dari kecil hinggalah dewasa.. Setiap bulan beliau terpaksa berjumpa doktor utk melakukan dressing utk membersihkan nanah yg keluar dari telinga beliau.
Beliau juga sering mengalami kesakitan pada telinga tersebut. Doktor pakar mengatakan pada beliau penyakit beliau tidak akan sembuh sampai bila² hingga ke mati, itu yg doktor beritahu pada beliau.
Beliau akur dgn keputusan doktor tersebut, sehinggalah pd suatu hari saya telah pergi meremfuhhh kerumah beliau di Chepor Ipoh Perak utk memperkenalkan Firmax3. Beliau dan isteri telah bersetuju untuk mengambil product dgn pakej gold 3 set utk guna dahulu.
Setelah 3 minggu penggunaan saya tlh kembali bertemu beliau. Dgn senyum beliau memberitahu saya begini.
"Na ..product hang ni memang baguih la".. saya pun tanya pasai apa Abg Lid? Beliau dgn bangganya mengatakan..
"Ni ..telinga Abg Lid yg sakit dan dok kena dressing setiap bulan dah baik.. x sakit dah..kering...elok sungguh Firmax3 ni...sampai doktor kata penyakit Abg Lid ni bawak sampai mati...ishhhh2 tp dgn cream Firmax3 ni..baik teruih...!!!" beliau sangat gembira😍😍
-Inilah testimoni saya dr Ipoh Perak-
Alhamdulillah.. Dengan izin Allah jua..

Berminat boleh dapatkan segera 
Whatsapp Ke 010 5582213
Whatsapp Ke 010 5582213

AGENT DIPERLUKAN


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts