Trending

Saturday 26 August 2017

Dengan Firmax3 bukan sekadar tak perlu botox


#FIRMAX3 PENGGANTI #BOTOX???


Dengan Firmax3.. bukan sekadar tak perlu botox, tapi juga TIDAK PERLU semua ini >> makan, minum, telan, kemam, hisap, suntik atau bedah!


HANYA sapu/calit pada #Nadi saja! Senangkan!!! Lagipun, Firmax3 bukan untuk #CANTIK saja, tapi juga untuk SIHAT, untuk #SLIM dan untuk #AWET #MUDA sekali! Buktinya.. lihatlah berlambak2 testimoni kami. Haaa.. belek wajah mereka betul2 tau pasti nampak perubahan yang sangat ketara.


Cara #penggunaan yang betul.. mula2 hendaklah buat "sapuan wajib" iaitu di nadi pergelangan #tangan, nadi #leher dan #perut. Kemudian barulah "sapuan tambahan" di tempat yang bermasalah saja.


Amalkan sapuan tersebut 2x sehari , dan kerap lagi baguss (Kesan permulihan yg cepat ), lepas mandi pagi dan sebelum tidur malam. Pastikan minum air kosong lebih. Rujuk pada "sapuan wajib" tadi, admin nak kongsikan kepentingan sapuan yang paling penting iaitu NADI LEHER dan apa kaitannya dengan KECANTIKAN.


======================NADI LEHER (Arteri Karotid) ======================Sapuan pada Nadi Leher ini adalah sapuan terpenting, di mana ia akan menyalurkan kandungan krim ke seluruh bahagian muka dan otak. Ini amat penting kerana otak yang merupakan organ yang mengawal semua aktiviti dan mekanisma dalam tubuh badan melalui sistem saraf dan sistem endokrin (hormon).


Sapuan pada Nadi Leher ini akan memberi kesan pada KULIT dan OTOT MUKA seperti:> masalah jerawat > masalah jeragat> kulit berkedut > kulit kusam> sakit gigi> tekanan darah tinggi dan rendah> keletihan> migraine/sakit kepala> keguguran rambut> kurang perhatian> dan yang berkaitan


Krim #FIRMAX3 juga boleh dicairkan dengan mencampurkan krim dengan air mineral untuk penggunaan secara semburan pada muka, rambut dan bahagian badan.

 Jom cuba sekarang!


Berminat boleh dapatkan segera Whatsapp Ke 010 5582213Whatsapp Ke 010 5582213


AGENT DIPERLUKAN
>> https://www.facebook.com/firmax3worldclass/



Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts