Trending

Wednesday 30 March 2016

BATMAN VS SUPERMAN..previu sebuah filem


Akhirnya 2 super hero bertemu juga dan mereka merupakan antara super hero awalan yang terkenal dan ada banyak peminat masing2 di serata dunia .
Batman vs Superman ? siapa yang akan menang ? seorang manusia yang cuma mengharapkan teknologi dan seorang lagi makhluk asing dengan kekuatan luar biasa.Nampak seperti 1 perlawanan berat sebelah kan ?
Batman mula menganggap Superman sebagai pencetus masaalah dan kemusnahan pada bumi termasuk Kota Gotham City.Bagi Batman, Superman perlu di hapuskan supaya bumi lebih selamat dan tidak terancam.
Peluang ini tiba bila musuh sejati Superman Lex Luthor menjadi batu api dan meracuni fikiran Batman untuk bersemuka dengan Superman.Dengan bantuan General Zod maka Lex Luthor mencipta lembing dari batu Kryptonite yang menjadi sumpahan kepada Superman.
Dalam 1 pertempuran Batman berjaya menikam dada Superman dengan lembing itu dengan bantuan Zod.Dunia menyangka Superman mati dan Lex Lutho mula bermaharaja lela.
Ceritanya seakan di tamatkan disini tetapi Superman sengaja menipu kematian nya dengan melarikan diri jauh dari Gotham City untuk mengelak dari di jejaki.
Untuk penyamaran Superman tidak lagi terbabit dengan bidang kewartawanan kerana Lex Luthor akan mudah menjejakinya sebaliknya Superman menyamar diri menjadi orang jawa dan menukar nama kepada Suparman dan di percayai sedang menjual bakso di Kawasan Merotai.
*selamat menonton

Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts