Trending

Thursday 22 October 2015

EDISI TERBELIAK MATA! 5 FOTO PENAMPAKAN BUAH BETIK FAZURA YANG BESAR AKIBAT PAKAI BAJU TERLAMPAU NIPIS


TT sebenarnya serba salah nak buka benang ke tidak tentang gosip kekasih terbaru pelakon dan duta produk antarabangsa, Fazura. Tapi ada juga forumer yang macam out of topic di benang Maria Farida Caras Laki BFF Sendiri tu.

Ada yang mencadangkan supaya yang membawa gosip kekasih terbaru Fazura ini membuka benangnya sendiri tetapi beliau tunggu orang lain pula. So, di sini TT dedikasikan benang ini untuk forumer tersebut membuka cerita dan rahasia siapa kekasih terbaru Fazura.

Ada yang mengatakan kekasih Fazura merupakan seorang ahli perniagaan yang telah beristeri. Malah isteri ahli perniagaan tersebut seakan merestui hubungan mereka. Baru-baru ini Fazura telah memberitahu pihak media bahawa beliau sudah bersedia untuk berkahwin. 

Iyalah pada usia 32 tahun dan sudah berjaya dalam karier, sudah tiba masanya Fazura berumahtangga dan bahagia di samping suami dan anak-anak. Rakan baik Fazura seperti Lisa Surihani baru-baru ini sudah menerima cahayamata. Bila lagi giliran Fazura kan? Mesti ramai peminat beliau yang sudah tidak sabar, lagi-lagi setelah gosip ini kedengaran.





Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts