Trending

Saturday 7 January 2017

Ternyata ‘Aset’ Coco Hanyalah Palsu Semata-Mata



Rasanya Admin dah tak perlu perkenalkan lagi korang semua dengan gadis pelat Mat Saleh, iaitu King Coco. Bukan saja terkenal kerana menggunakan pelat Mat Saleh. Malah King Coco juga telah bergelar instafamous sekarang ni.

Sekali lagi, Coco telah mula tular dan menjadi sebutan netizen apabila Coco didakwa telah menjadi perosak rumahtangga orang lain. Di laman Instagram Coco juga mempunyai gambar yang membuktikan bahawa minah pelat ni sudah selamat bergelar isteri kedua kepada lelaki yang dikenali sebagai Azrin Anas iaitu seorang juruterbang..

Gambar hari bahagia Coco yang telah di muat naik di laman Instagaram telah menarik perhatian netizen. Bila gambar perkahwinan Coco dimuat naik, Admin ingatkan orang akan tengok perhiasan atau baju pengantin yang dia pakai.. Tetapi lain pulak yang netizen 'nampak'..

Nampaknya 'aset' Coco lebih menarik perhatian netizen.. Hahaha.. 'Aset' Coco menjadi perhatian bukan dek kerana pujian tapi kerana kejian yang diluahkan oleh para netizen.. Dorang cakap sebenarnya 'aset' Coco yang ditayang di Instagram dia selama ini hanyalah palsu semata-mata..

Gambar perkahwinan yang menunjukkan bahagian tepi badan Coco telah menampakkan dengan jelas aset Coco yang sebenar sewaktu memperagakan baju nikah yang berwarna 'cream' dan dihiasi manik berwarna keemasan.

Pengguna mula memuat naik gambar Coco di laman Instagram beliau dan mula membanding-bandingkan dengan aset Coco yang sebenar semasa majlis perkahwinan beliau.

Ini betul-betul tak guna, Coco pakai ‘tetek’ palsu. Tiba-tiba bila kahwin ‘tetek’ hilang”, kata salah seorang pengguna laman sosial.

Tidak dapat di nafikan di era yang moden seperti ini, semua orang sanggup menipu untuk menampakkan diri sentiasa menarik di khalayak ramai. Difahamkan Coco akan mula menjalankan perniagaan berasaskan pakaian kerana popularitinya sudah semakin dikenali ramai.



Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts