Trending

Monday 2 May 2016

Kami minta KPDNKK siasat kes ini -Court Mammoth


Kami minta KPDNKK siasat kes ini
Saya nak kongsikan KEJAHATAN KESAMSENGAN KEBIADAPAN Courts Mammoth supaya tiada lagi Orang menjadi mangsa CM ni.
Kes mangsa penipuan
Beli LCD TV + Handphone S6
Bayaran RM260 x 60 bulan = RM15,600
Kuasa di tangan pengguna
B.O.I.K.O.T COURTS MAMMOTH !!!
**BUKAN tentang pelanggan tak mampu beli cash atau hanya mampu berhutang, tetapi ni tentang pihak CM ambil kesempatan di atas kemudahan yang diberikan mengikut kemampuan kita atau tujuan perancangan kewangan masing-masing. Ini juga tentang promoter bersubahat serta kata-kata ugutan dan Term bisnes memperdaya, mengelirukan serta menipu Pelanggan.
**SEBELUM Survey > Saya ditawarkan separuh harga, katanya selepas lulus baru dapat agreement. Sebab saya minta ansuran 24 bulan sahaja. Yang menariknya dia kata CM takde kena mengena dengan Bank. So muflis blacklist Bank Negara pun boleh apply.
**SEMASA Survey > Pelbagai caj tersembunyi tidak diterangkan semasa proses permohonon. Caj tambahan juga tidak dinyatakan dengan terperinci. Sebaliknya hanya bagitahu, dah lulus, boleh ambil barang, tapi dia kenakan juga caj delivery ke atas kita walaupun ambil sendiri. Selain tu hanya menerangkan warranty dan kelebihan barang yang kita beli tu.
**SELEPAS > Bayaran pertama baru dapat tahu term FlexiCredit ialah 60 bulan sebab baru terima Agreement yang berat sebelah.. baru tahu jumlah hutang RM4,000+ kena bayar semula RM15,600 ada banyak lagi caj tersembunyi kita tak sedar.
**Bayar lewat sehari sahaja, tetapi dah ugut SITA RUMAH, SENARAI HITAM BANK NEGARA, TINDAKAN MAHKAMAH, SAMAN dan lain2 ancaman.
Di mana kuasa Pengguna.
Di mana pihak berwajib.
ADAKAH SISTEM URUSNIAGA INI SAH & DIBENARKAN..?















Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts