Trending

Friday 14 August 2020

Kat VRS ni aku cuba beri manfaat kepada lebih 1000 orang

 


"❤️🤣KITA HIDUP BIARLAH MEMBERI MANFAAT KEPADA ORANG LAIN, JANGANLAH TAU NAK MEMPERGUNAKAN ORANG JER, CUBA NIAT TU BETUL SIKIT, ASYIK NAK DUDUK GOYANG KAKI JER KAT ATAS THEN KEJE TGK ORANG BAWAH JADI KUDE TAK ABIS ABIS🤣❤️

Kat VRS ni aku cuba beri manfaat kepada lebih 1000 orang. Bantu pekerja kilang bebas kewangan dan capai kereta impian dalam hidup.

Menangis sebak bila aku tgk anak anak buah aku berubah hidup tau! Korang pernah ker niat nak bantu org bawah success sama sama, atau asyik korang duduk atas jer nikmati kesenangan?

Kat sini aku Bantu ibu tunggal menyara kehidupan untuk menyara anak.

Bantu student yang hidup susah di kolej dan universiti.

Bantu Golongan Otai untuk hidup selesa setelah berpuluh tahun hidup struggle.

Bantu pasangan yang baru berumahtangga capai rumah impian.

Bantu ramai anak muda capai impian memiliki kereta idaman.

Benda benda ni aku buat untuk melihat ramai tersenyum. Bukan aku buat untuk kesenangan diri semata2. Ilmu yang aku ada aku curahkan untuk mereka berjaya dalam hidup.

Jadi korang jangan nak merah mata sangat bila aku capai kesenangan sebab korang tak tahu susah payah aku hadap selama ni untuk bantu semua orang.

Korang jangan pandai cakap sangat, sebab korang tak tahu bertapa struggle nya aku selama ni nak hadap semua ni okay!

Jaga diri memasing, jangan bila tiada dibenci, bila ada didengki!

Pandang lah dengan mata hati yang positif insha Allah hati korang pun tenang dan korang pun sama sama bantu permudahkan hidup orang lain sama okay.

Hidup tu jangan asyik sibuk mengkritik orang jer tapi hidup tak pernah nak bantu orang, tau nak lepaskan tekak sendiri jer selama ni faham?

http://www.wasap.my/60167250468/NAKJOINVRS


Comments
0 Comments
Facebook Comments by Blogger Widgets

No comments:

Post a Comment

About

Popular Posts